اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان

برگزاری کرسی تلاوت در مناطق محروم رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار از برگزاری طرح 30 روز با قرآن همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: کرسی تلاوت در سه بخش محروم عمارلو، خورگام و رحمت‌آباد برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی تلاوت در مناطق محروم رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، غلامرضا دولتی در جمع اعضای فرهنگ و هنر این شهرستان اظهار داشت: برنامه 30 روز با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به صورت جزءخوانی هر روزه برگزار می‌شود.

به گفته وی، جزءخوانی ویژه خواهران در ایام ماه رمضان از ساعت 10 صبح در نمازخانه اداره ارشاد رودبار برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: طبق هماهنگی به‌عمل آمده با هیئت امنا و کانون مسجد جامع بالابازار رودبار جزءخوانی قرآن کریم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به صورت عمومی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در حسینیه خانواده شهید کلانتری رستم‌آباد نیز برنامه ختم و جزءخوانی ویژه خواهران همه‌روزه از ساعت 10 صبح و در حسینیه شهدای گمنام لوشان نیز با همکاری هیئت امنای این حسینیه هر روز رأس ساعت 10 صبح برنامه جزءخوانی ویژه خواهران و رٱس ساعت 18 برای برادران اجرا می‌شود.

دولتی، اجرای طرح جزءخوانی قرآن کریم در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) خورگام را نیز از دیگر برنامه‌های اداره ارشاد رودبار در ماه رمضان عنوان کرد.

این مسئول از برگزاری سه محفل انس با قرآن خبر داد و گفت: برگزاری سه برنامه انس با قرآن با عنوان «کرسی تلاوت» در سه بخش محروم عمارلو، خورگام و رحمت‌آباد از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان خواهند بود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار، برگزاری مشق نور کلام‌الله مجید را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: کتابت قرآن کریم توسط خوشنویسان متعهد شهرستان رودبار با نوآوری اجرا می‌شود.

وی همکاری با هیئت امنای حسینیه شهدای گمنام لوشان در برگزاری نمایشگاه تجسمی و برگزاری مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ارشاد رودبار در ماه رمضان ذکر کرد.

به گفته دولتی، مراسم اختتامیه و تجلیل از فعالان قرآنی در پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و از فعالان و خادمان قرآنی تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول