اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت اوقاف

8 هزار جلد قرآن به مناطق محروم کرمان اهدا می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت ماه نزول وحی و با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان 8 هزار جلد قرآن کریم به مناطق محروم کرمان اهدا می‌شود.

8 هزار جلد قرآن به مناطق محروم کرمان اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 8 هزار جلد قرآن کریم به 18 شهرستان استان کرمان به صورت رایگان و در قالب کاروان قرآنی ارسال می‌شود.

روح الله رستمی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان یکی از وظایف مهم و اصلی اوقاف را تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی دانست و اظهار داشت در همین راستا هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان درخواست‌های شهرستان‌ها بررسی و پس از نیازسنجی تعدادی قرآن خریداری و به صورت رایگان اهدا می‌شود.

وی چهارشنبه چهارم مرداد ماه جاری را زمان ارسال 8 هزار جلد قرآن کریم به سراسر استان کرمان اعلام و تصریح کرد: قرآن‌های اهدایی ویژه مساجدی هستند که تا کنون قرآن از اوقاف دریافت نکرده‌اند.

رستمی طرح تربیت حافظان و قاریان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه، برگزاری جلسات قرآن، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و جمع‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه را از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف کرمان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، مسابقات اذان و تواشیح نیز طی سال توسط اوقاف کرمان برگزار می‌شود.

وی با محکوم کردن اهانت‌های مکرر اسلام‌ستیزان به ساحت مقدس قرآن کریم، تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی را به ویژه در مناطق محروم که بیشتر مورد هجمه‌های تبلیغاتی سوء قرار گرفته‌اند را وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی دانست.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول