اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان خبر داد

فعالیت بیش از 150 طلبه و روحانی در مناطق محروم گلستان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان از فعالیت بیش از 150 طلبه و روحانی در مناطق محروم گلستان خبر داد.

فعالیت بیش از 150 طلبه و روحانی در مناطق محروم گلستان

حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: یکی از مهمترین عرصه‎هایی که هر ساله در فصل تابستان جوانان، نوجوانان، دانشجویان و طلاب جوان را دور هم جمع می‎کند اردوهای جهادی است.

وی با بیان اینکه مرحله اول اردوهای جهادی با عنوان "طرح هجرت سه" از دهم تیرماه در گلستان آغاز شده است یادآور شد: این طرح هم‌اکنون در روستاهای محمدآباد بالا و پایین، هاشم‎آباد، عباس‎آباد، یلمه، سالیان، قاسم‎آباد ،انبارالوم، نراب، وامنان، کاشیدار، فارسیان، تیلان، قره‎قاچ، قورچای، ویرو ، رضی و کشکک در حال برگزاری و حضور گروه‎هایی از طلاب و روحانیون بسیجی است که عاشقانه دل از خانه و کاشانه بریده و بدون هیچ چشمداشت مادی و فقط به قصد قربت در این طرح شرکت کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه این طرح تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: قرار است طلاب بسیجی با برگزاری کلاس‎های متنوع و مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و ترویجی به تحکیم بنیان خانواده، از بین بردن فقر اعتقادی، موسیقی، نقاشی، کامپیوتر، زبان انگلیسی و . . . کمک کنند.

ریاحی با تاکید بر اینکه متاسفانه پشت چهره سرسبز استان فقر اعتقادی و فرهنگی فراوانی در مناطق محروم نهفته است اذعان کرد: امیدواریم با حضور طلاب و روحانیون بسیجی تا حدودی این مشکل مرتفع شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول