اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل:

کار‌آفرینی ایران را در اوج اقتدار نگه‌داشته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ کارآفرینان در عرصه‌های اشتغال ایران را در اوج اقتدار،‌ عزت و سربلندی نگه‌داشته‌اند.

کار‌آفرینی ایران را در اوج اقتدار نگه‌داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر،‌ کارگران نمونه و واحدهای تولیدی برتر استان اردبیل اظهار داشت: علیرغم تمام تهدید‌ها، ‌تحریم‌ها و فرصت‌سوزی‌ها توسط دشمنان کشور ایران توانسته است در مقابل دشمن زبون خود را سرپا نگه دارد و کارآفرینان ما با ایجاد اشتغال تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را در فلج کردن اقتصاد ایران ناکام گذاشته‌اند.

وی نگاه کارآفرینان را به موضوع ایجاد اشتغال یک نگاه عالم‌گیر، ملی و منطقه‌ای اعلام کرد و یادآور شد؛ علیرغم فشارهایی که امریکا با سردمداری صیهونیسم که می‌خواست ایران را در رسیدن به مناقع اقتصادی‌اش ناکام بگذارد خوار‌تر و زبون‌تر از قبل شده و خود امریکا و سران آن ملعبه‌ای در دست صهیونیست‌ها هستند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه امریکا با شیطنت و دشمنی همچنان دنبال مخاصمه با ماست،‌ خاطرنشان کرد: امروز رشد و توسعه اقتصادی در هر کشور به میزان فعالیت‌های کارآفرینان و کارگران بستگی دارد و به طور کلی می‌توان گفت کارگران موتور محرکه کشور هستند.

پیر‌موذن خاطرنشان کرد: اما با تلاش مسئولان خستگی‌ناپذیر در استان رشد و توسعه اردبیل نیازمند اعتبار کافی است که ما در کمیسیون صنایع تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذاران را به طور منطقی و جدی به استان دعوت کنیم.

وی ادبیات اردبیل را درخشان‌تر از تمام نقاط کشور اعلام کرد و بیان داشت: در کمیسیون صنایع و معادن تامین آسان منابع مورد نیاز، استراتژی صنعتی جامع و پایدار و اعطای بسته‌های مشوقی را در یک برنامه طراحی و ارائه کرده‌ام که مورد تصویب اعضا نیز قرار گرفت و به زودی این طرح‌ها اجرا خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه سخنان خود دلیل اصلی شکست در حوزه‌های اقتصادی و کارآفرینی را عدم تلاش و عدم ریسک‌پذیری دانست و خطاب به کارآفرینان ابراز داشت: ظرفیت‌های توسعه‌ای کشور باید به طور همه جانبه سنجیده شود و با ارائه یک راهکار مناسب و برنامه عملیاتی این ظرفیت‌ها از بالقوه به بالفعل تبدیل شوند.

پیر‌موذن در پایان سخنان خود همچنین ظرفیت‌ واحدهای تولیدی استان اردبیل را نیز یادآور شد و اضافه کرد: تمام تلاش خود را در مجلس به کار بسته‌ایم تا بتوانیم بیشترین منافع را در حوزه اقتصادی نصیب اردبیل کنیم تا از این طریق کارفرمایان ما نیز از سیاست‌های حمایتی و تشویقی تولیدی برخوردار شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول