اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت 1217 کارآموز چهارمحال و بختیاری در دوره‌های کارآفرینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر یک هزار و 217 نفر از متقاضیان با شرکت در دوره‌های حرفه‌ای کارآفرینی گواهی آموزشی دریافت کردند.

شرکت 1217 کارآموز چهارمحال و بختیاری در دوره‌های کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران مراکز آموزشی و کارآفرینی در این استان، اظهار داشت: اهمیت راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و ایجاد اشتغال پایدار و به‌منظور آشنا کردن افراد بیکار و جویای کار در راستای چگونگی پرورش ایده‌های کسب و کار از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی افزود: با توجه به ضرورت این هدف این اداره‌کل در سال گذشته با همکاری موسسه کار و تأمین اجتماعی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی به مدت 50 ساعت برای افراد مورد نظر کرده است و با عنایت به رایگان بودن دوره‌ها از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده است.

شیوندی با اشاره به عملکرد این اداره‌کل در سال گذشته، گفت: در سال گذشته افزون بر یک هزار و 217 نفر از متقاضیان شرکت در این دوره‌ها آموزش‌های کارآفرینی را در شهرستان‌های استان گذرانده و گواهی دوره را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت و اهمیت برگزاری دوره‌های کارآفرینی، گفت: فرایند کارآفرینی فراتر از شغل و حرفه بلکه یک شیوه زندگی تعبیر می‌شود، به طوری که خلاقیت و نوآوری، عشق به کار و تلاش مستمر، پویایی، مخاطره‌پذیری، آینده‌نگری، ارزش‌آفرینی، آرمان‌گرایی، فرصت‌گرایی، نیاز به پیشرفت، مثبت‌اندیشی، زیربنا و اساس زندگی کارآفرینانه است.

وی ادامه داد: در این زندگی شکست مفهومی ندارد، به جز اینکه پله‌ای برای بالا رفتن، موقعیتی برای آموختن، تصور ناقصی از واقعیت، ابهامی که در هدف وجود دارد، واقعه‌ای که هنوز فواید آن تبدیل به سود نشده است، در این زندگی پول انگیزه اصلی و اولیه فعالیت‌های اقتصادی نیست بلکه معیاری برای سنجش میزان موفقیت فرد محسوب می‌شود.

شیوندی خاطرنشان کرد: فرایند کارآفرینی، فرایندی است که فرد کارآفرین با ایده‌های نو و خلق و شناسایی فرصت‌های جدید به معرفی محصول و یا خدمت جدید و یا بهبود ساختار تولید، که توام به پذیرش مخاطرات مالی، روانی و اجتماعی و دریافت منابع مالی، رضایتمندی شخصی و استقلال می‌باشد، مبادرت می‌ورزد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول