اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

توسعه کارآفرینی یکی از نیازهای جدی جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارآفرینی در بطن خود فرهنگ دارد و توسعه کارآفرینی یکی از نیازهای جدی جامعه است.

توسعه کارآفرینی یکی از نیازهای جدی جامعه است

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه ظهر امروز در هفتمین جشنوراه امتنان از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد، اظهار کرد: کار آفرین کسی است که عوامل موثر بر توسعه فرهنگ ایجاد کار را در جامعه می‌داند و در راستای آن گام برمی‌دارد.

براندیشه تصریح کرد: توسعه کارآفرینی یکی از نیازهای جدی استان است که در بطن خود فرهنگ‌آفرین است.

وی افزود: بهبود فضای کار، تقویت آن و در نتیجه افزایش بهره‌وری در توسعه کارآفرینی است که می‌تواند ایده را که محصول فکر خلاق و نوآور است به فرصت تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: ایران بیش از هر زمان دیگری به کارآفرینی نیاز دارد و نقش کارآفرین در متن کتاب الهی نیز مشهود است.

براندیشه با بیان اینکه چهار هزار و سیصد و شصت و پنج کارآفرین در سامانه ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: استان کرمانشاه از لحاظ تعداد ثبت‌نام، مقام دوم را دارد.

در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در بخش صنعت، سید مظفر عبداله در تولید رب گوجه‌فرنگی و مشتقات آن (روژین تاک)، امیرحسین صفری در تولید فرآورده‌های لبنی (مانیزان تعاونی 121)، حامد خوشبخت در تولید نخ لاستیک (تایر کورد تعاونی 1820)، علی‌حسن فرامرزی در تولید وسایل یک‌بار مصرف بیمارستانی و وسایل پزشکی (دایراک صنعت)، رضا ولی پور در تولید آب معدنی (چیا کرند) و محمدرضا نسیمی در تولید ماشین‌آلات صنعتی (آریا صنعت ایسنای جوان) مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش کشاورزی، فاطمه جهان آراییان در تولید زنبور هابروکور برای کنترل بیولوژیک آفات، علی جعفر سرمستی در تولید عسل و ملکه، زهره اسفندیاری در تولید گل هیدروپونیک، مازیار نامداری در تولید رایزر پنهان‌شونده در سیستم آبیاری بارانی کلاسیک، احمد معینی نقده در تولید کودها و محصولات کشاورزی و محمد احمدی در تولید مرغ ارگانیک تقدیر شدند.

در بخش خدمات، امین فاضل در آزمایشگاه خاک‌شناسی و آسفالت، مهدی گلبنی در طراحی برنامه‌های نرم‌افزاری، علی یعقوبی در طراحی و اجرای انواع بام سبز و چمن مصنوعی، بابک حدیدی مجری و مشاور محصولات بهینه‌سازی انرژی و رضا رضیئی در تولید مبلمان شهری مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول