اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اضافه شدن پایه ششم به مقطع ابتدایی

زیرساخت‌های آموزشی در فارسان فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فارسان گفت: زیرساخت‌های آموزشی برای پایه ششم ابتدایی در این شهرستان فراهم است.

زیرساخت‌های آموزشی در فارسان فراهم است

سید حسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تراکم جمعیت در شهرستان فارسان بسیار بالا است و در این راستا از مدت‌ها پیش تمهیدات لازم برای فضای آموزشی در این شهرستان اندیشیده شده بود.

وی افزود: با توجه به اضافه شدن پایه ششم به مقطع ابتدایی در این شهرستان کمبود فضای آموزشی وجود ندارد.

هاشمی بیان داشت: در شورای آموزش و پرورش این شهرستان تمامی تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شده و در این زمینه هیچ نگرانی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در این شهرستان وجود ندارد.

معاون فرماندار فارسان گفت: در این شهرستان به دانش‌آموزانی که از روستاهای اطراف به مرکز شهرستان برای تحصیل در این مقطع ابتدایی می‌آیند سرویس داده می‌شود و در این زمینه نیز جای نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در شهرستان فارسان تنها دو روستا با مشکل فضای آموزشی مواجه است که در شورای آموزش و پرورش این شهرستان برای رفع این مشکل تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه نوبت صبح بهترین زمان برای یادگیری است، ابراز داشت: تحصیل دانش‌آموزان در نوبت صبح رضایتمندی بیشتر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها را به همراه دارد.

هاشمی گفت: تحصیل دانش‌آموزان ابتدایی در نوبت عصر برای آنان سخت و ملال‌آور است و این امر میزان یادگیری در آن‌ها را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه تحصیل دانش‌آموزان در نوبت صبح در سال گذشته در این شهرستان تمرین شده است، بیان داشت: در سال گذشته دانش‌آموزان از تحصیل در نوبت صبح راضی بودند.

هاشمی تصریح کرد: در سال جاری نیز با توجه به اضافه شدن پایه ششم به مقطع ایتدایی تمامی تمهیدات لازم در این شهرستان برای رضایتمندی بیشتر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول