اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان:

زیرساخت‌های سوارکاری اصفهان مهم‌تر از مسائل مالی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان گفت: برای این هیئت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی از جمله یک مکان اختصاصی سوارکاری که هیئت سوارکاری بتواند برنامه‌های خود را به صورت اختصاصی در آن پیاده کند مهم‌تر از مسائل مالی است.

زیرساخت‌های سوارکاری اصفهان مهم‌تر از مسائل مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی خیرالهی ظهر امروز در نشست خبری رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان با اصحاب رسانه اظهار کرد: با تلاش مسئولان شرکت توسعه و نگاه داری اماکن ورزشی کشور باشگاه سوارکاری خوراسگان که در گذشته در اختیار بخش خصوصی بود در حال حاضر زیر نظر هیئت سوارکاری استان اصفهان ادامه فعالیت می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز برخلاف گذشته دیدگاه‌های وزارت ورزش در حال تغییر است، تصریح کرد: از این پس اماکن ورزشی دولتی قرار است در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار گیرد.

رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان با اشاره به اینکه در صورت نبود مکان اختصاصی سوارکاری هیئت سوارکاری استان اصفهان مجبور است از سایر باشگاه‌ها  برای برپایی مسابقات و برنامه‌های خود استفاده کند، تاکید کرد: با وجود ظرفیت‌‌های لازم و زیرساخت‌های مناسب، هیئت سوارکاری استان اصفهان با قدرت بیشتری به اهداف ورزشی خود دست پیدا می‌کند.

آموزش سوارکاری دانش‌آموزان راهنمایی فقط با 5 هزار تومان در ساعت

رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان ادامه داد: از جمله اهداف این هیئت عمومی کردن رشته سوارکاری در بین اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان دوره راهنمایی است.

وی با بیان اینکه طرح آموزش 500 نفر از دانش‌آموزان مقطع راهنمایی از برنامه‌‌های هیئت سوارکاری استان اصفهان برای سال جاری است، تاکید کرد: برای فعالیت در رشته سوارکاری به طور معمول نیاز به هزینه‌ای در حدود 20 هزار تومان در ساعت است که در طرح سوارکاری دانش‌آموزان راهنمایی که بهترین سن برای آموزش سوارکاری است این مبلغ به پنج هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

خیرالهی هدف از طرح سوارکاری دانش‌آموزان دوران راهنمایی را شناسایی نخبگان آینده سوارکاری استان اصفهان عنوان کرد و گفت: این دانش‌آموزان در صورت علاقه، ترم‌های بالاتر سوارکاری را نیز با تخفیف‌های ویژه طی می‌کنند.

رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان بیان داشت: از تعاملات به وجود آمده با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای توسعه رشته سوارکاری استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: رقابت‌های سوارکاری سال گذشته استان اصفهان از طریق شبکه‌هایی مانند presstv و سحر نمایش داده شد که بر اثر این نمایش مشتاقان فراوانی برای دست‌یابی به اطلاعات بیشتر با هیئت سوارکاری استان اصفهان تماس گرفتند.

خیرالهی تصریح کرد: سرپرست فعلی فدراسیون سوارکاری کشور نیز با سازمان صدا و سیما تعاملات بسیار خوبی ایجاد کرده و این موضوع را می‌توان در تعداد مصاحبه‌های چند وقت اخیر فدراسیون به خوبی مشاهده کرد.

تخفیف 50 درصدی رشته سوارکاری برای خبرنگاران اصفهان

رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان گفت: برای گسترش رشته سوارکاری بین قشر خبرنگاران آن دسته از عزیزانی که در حال حاضر در این جلسه حضور دارند به مدت یک ترم از طرح رایگان سوارکاری استفاده کرده و بقیه خبرنگاران نیز به همراه دوستان و سایر اعضای خانواده خود از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، تیم سوارکاری رده سنی امید هیئت سوارکاری استان اصفهان در لیگ برتر عنوان نخست را از آن خود کرده است.

تیم سوارکاری فنی و مهندسی نیز از طرف هیئت سوارکاری در رقابت‌های لیگ سوارکاری عنوان ششم را به دست آورده است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول