اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

زیرساخت‌های ورزشی شهرستان سلسله مناسب نیست

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ورزشی شهرستان سلسله مناسب نیست.

زیرساخت‌های ورزشی شهرستان سلسله مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الله خدایی سوری، عصر امروز در کمیته بررسی مشکلات ورزشی شهرستان سلسله و ساماندهی مالی تیم فوتبال اتحاد این شهرستان با اشاره به وجود پتانسیل‌های قوی ورزشی در شهرستان سلسله، گفت: سلسله به رغم برخورداری از ظرفیت‌های ورزشی فوق العاده متاسفانه از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی جایگاه مطلوبی در استان ندارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات ورزشی شهرستان‌های سلسله و دلفان، کارشناسی شده که در جلسه هفته جاری با عباسی وزیر ورزش و جوانان مطرح و نسبت به تامین اعتبارات مناسب ورزشی برای دو شهرستان با جدیت پیگیری می‌کنیم. 

سوری در خصوص وضعیت تیم اتحاد سلسله گفت: با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات نیم فصل اول لیک دسته سوم کشور امکان تغییر زیر‌ساخت‌های ورزشی در شهرستان وجود ندارد.

 وی با بیان این مطلب که مشکلات مالی تیم با امکانات دولتی قابل حل نیست، گفت: باید با منطق کارها را پیش ببریم نه با احساسات و تیم اتخاذ می‌تواند تا فراهم شدن امکانات لازم بازی‌های خود را در دیگر شهرستان‌های استان برگزار کند.

در ادامه صید باقر باقرزاده فرماندار سلسله نبود سکوی تماشاگران رختکن، خوابگاه، پیست مجموعه ورزشی را از جمله مشکلات ورزشی شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد که با رایزنی با بخش خصوصی اسپانسر قوی را برای تیم اتحاد انتخاب کنند. 

در ادامه معاون ورزشی سازمان ورزش و جوانان لرستان گفت: سلسله به لحاظ پتانسیل‌های انسانی به ویژه در ورزش‌های چون والیبال، فوتبال، کشتی و هندبال در استان لرستان از جایگاه خوبی برخوردار است.

مرآت با ابراز خرسندی از موفقیت، تیم اتحاد سلسله، در راه‌یابی به لیک دسته سوم کشور، گفت: ساخت رختکن، پیست مجموعه ورزشی، خوابگاه از وظایف سازمان است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب در سال 91 بتوانیم این مشکلات را بر طرف کنیم.

معاون سازمان ورزش و جوانان لرستان، همچنین گفت: از طریق هیئت فوتبال استان لرستان و با استفاده از راه‌های قانونی در حد توان به تیم فوتبال اتحاد سلسله کمک می‌کنیم و این تیم تا فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در شهرستان سلسله می‌تواند از امکانات مرکز استان از قبیل زمین چمن، خوابگاه و.... استفاده کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول