اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خواستار شد

توجه بیشتر به توسعه زیرساخت‌های اشتغال‌زایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: باید برای ایجاد اشتغال پایدار به توسعه زیر‌ساخت‌های اقتصادی بیشتر توجه کرد.

توجه بیشتر به توسعه زیرساخت‌های اشتغال‌زایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبادالله کامکار در جلسه کارگروه اشتغال استانداری قم اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان یکی از مناطق فعال در بخش اقتصاد استان قم است که نقش ویژه‌ای در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی استان دارد.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی کشور‌، واقع در مسیر جاده ابریشم، نزدیک راه آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال جنوب‌ و شرق و غرب ایران بوده و قلب اقتصادی استان قم محسوب می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خاطر نشان کرد: این منطقه مزیت نسبی برای برقراری ارتباط با اروپا‌، کشورهای آسیای میانه و خلیج فارس به منظور تولید‌، صادرات و ترانزیت کالا دارد و مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی افزود: برای این منطقه در سال 91 حدود 250 ظرفیت شغلی محاسبه شده که این مجموعه تلاش می‌کند این ظرفیت را محقق کند.

کامکار ابراز داشت: بر این اساس این مجموعه باید تا امروز حدود 82 فرصت شغلی را در سامانه رصد به ثبت رسانده باشد که از این تعداد حدود 56 فرصت به ثبت رسیده است و این عدد 70 درصد تعهدات منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است.

وی با اشاره به تلاش این مجموعه برای جبران این 26 فرصت شغلی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان حدود 34 شغل دیگر را ایجاد کرده که اطلاعات این افراد هنوز در سامانه رصد ثبت نشده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار در استان قم عنوان کرد: اگر به دستگاه‌های حمایتی به جای واگذار کردن تعهد شغلی فرصت داده شود تا توسعه زیرساخت‌های اقتصادی را حمایت کنند، بیشتر به اهداف این مجموعه‌ها نزدیک خواهیم شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول