اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد:

پنجمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم از طریق سایت تلاوت آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد گفت: پنجمین دوره مسابقه تفسیر قرآن کریم نورالهدی از اول مرداد‌ماه، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از طریق سایت تلاوت آغاز شد.

پنجمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم از طریق سایت تلاوت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام عباس‌علی فاطمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقه تفسیر قرآن کریم نورالهدی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از طریق سایت تلاوت آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات که بر مبنای تفسیر نمونه برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند در دو رشته تفسیر یک جزء (جزء پانزدهم قرآن)، تفسیر سه جزء (اجزاء پانزدهم،شانزدهم و هفدهم قرآن کریم) با هم به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام برای مسابقه نورالهدی 5 فقط از طریق سایت تلاوت امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان تا پایان شهریور ماه 1391 مهلت دارند تا با مراجعه به این سایت، برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

فاطمی تصریح کرد: به کسانی که بتوانند در این مسابقه حدنصاب 70 درصد نمره را دریافت کنند، گواهینامه تفسیر دریافت و جوایز نفیسی از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر عمره مفرده، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز ارزنده نقدی اهدا خواهد شد.

وی گفت: پرسش‌های این مسابقه به صورت 4 گزینه‌ای و امتیاز منفی برای پاسخ‌های اشتباه دارد به این معنی که هر 3 پاسخ غلط باعث حذف یک پاسخ صحیح می‌شود.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان برای دریافت منابع امتحانی و دسترسی به تفسیر نمونه در مردادماه به سایت تلاوت مراجعه و برای دریافت تفسیر نمونه نام‌نویسی کنند.

فاطمی اظهار داشت: کتاب تفسیر نمونه اواسط مردادماه توسط سازمان دارالقرآن الکریم به  تبلیغات اسلامی به منظور توزیع در بین علاقه‌مندان ارسال می‌شود و داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه بر سایت تلاوت به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد مراجعه کنند.

وی ببان داشت: به منظور آمادگی برای این مسابقه تفسیر جزء 15 سوره قصص هر روز ساعت 13 در محل سالن شهید چمران گناباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول