اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌‌غربی در مجلس خبرگان‌ رهبری:

فرامین رهبر‌ معظم ‌انقلاب نقشه‌ راه مجریان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌‌غربی در مجلس خبرگان‌ رهبری گفت: سخنان رهبر‌ معظم ‌انقلاب نقشه ‌راهی برای ادامه مسیر حرکت به ‌سوی تعالی جامعه و اجرا در دستگاه‌های مختلف نظام است.

فرامین رهبر‌ معظم ‌انقلاب نقشه‌ راه مجریان است

آیت‌الله سید علی‌اکبر قرشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب ‌اسلامی در موقعیت حساس جامعه نشان از زمان‌شناسی ایشان دارد، چراکه تمام مردم و به‌ ویژه مسئولان با شنیدن سخنان گران‌بهای ایشان راه‌حل بسیاری از مشکلات را در صبر و اعتماد به قوه الهی یافتند.

وی افزود: آیت‌الله خامنه‌ای با بیانات خود نقشه ‌راه حرکت نظام به‌ سوی پیشرفت و تعالی را نشان داده و مسئولان نظام را به ادامه این راه فرا خواندند تا مردم نیز برای ادامه این راه مصمم‌تر شوند.

نماینده مجلس خبرگان‌ رهبری در ادامه با اشاره به فرامین مقام ‌معظم ‌رهبری مبنی ‌بر در پیش‌ گرفتن نظام اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: این نظام ‌اقتصادی بر اساس دستورات اسلام انتخاب شده و همان نظامی را شامل می‌شود که در زمان رسول‌گرامی(ص) و در شرایط سخت اجتماع مسلمین طرح‌ریزی شده‌ بود.

قرشی در زمینه اثرات به‌کارگیری اقتصاد مقاومتی در جامعه تصریح‌ کرد: با به‌کارگیری این نظام اقتصادی در اجتماع می‌توان شاهد اصلاح وضعیت فعلی و بهبود شرایط معیشتی مردم شد و همچنین می‌توان در آینده‌ای نزدیک دست مستبدان را از اقتصاد کشور کوتاه کرد.

این مفسر قرآن ‌کریم در پاسخ به‌ سوالی در مورد نگاه امیدوارانه مقام‌ معظم ‌رهبری به آینده نظام و تاثیر این نگاه بر مردم، گفت: بر اساس آیات و روایات ‌اسلامی امید به آینده یکی از خصوصیاتی است که باید در هر مومن خداترسی وجود داشته ‌باشد، بنا‌بر‌این رهبر معظم انقلاب ‌اسلامی با ابراز امیدواری از آینده نظام این مفهوم را به دشمنان نظام فهماندند که مردم ایران ‌اسلامی با تقویت حس ایمان و دین‌داری خود در برابر هرگونه مشکلی ایستادگی کرده و راه درست زندگی را انتخاب خواهد کرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان‌ رهبری سخنان رهبر انقلاب سیر صعودی کشور به‌ سمت تعالی را نیز نوع دیگری از امیدواری به آینده دانست و بیان داشت: با شرایط موجود در جامعه سیر صعودی به سمت آرامش و تعالی در نظر برخی غیرممکن بود اما سخنان به‌ موقع حضرت آْیت ‌الله‌ العظمی خامنه‌ای در این زمینه امید ملت را چندین‌ برابر کرده و موجب تغییر نگرش دوستداران نظام به آینده شد.

آیت‌الله قرشی آرمان‌گرایی در کنار واقع‌بینی را از خصوصیات نظام آرمانی‌ دینی عنوان و اظهار داشت: مقام معظم‌ رهبری با تاکید بر برخورداری مسئولان از این الگوی حرکتی دشمنان را به‌ سوی یاس و ناامیدی و دوستان نظام را به داشتن آینده آرمانی همراه با واقعیات ملموس برای ملت ایران امیدوار کردند.

این نماینده‌ خبرگان ‌رهبری در پایان گفت: بر اساس فرامین رهبر معظم‌ انقلاب ‌اسلامی تمام نقشه‌های دشمنان در آینده‌ای نزدیک با شکست مواجه شده و مردم ایران ‌اسلامی راه اعتلای روحی و فکری خود را در پیش خواهند گرفت.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول