اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

ایثار جانبازان بزرگ‌ترین سند ماندگار انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: ایثار، فداکاری و جانبازی جانبازان و ایثارگران سال‌های دفاع مقدس بزرگ‌ترین سند ماندگار انقلاب اسلامی ایران است.

ایثار جانبازان بزرگ‌ترین سند ماندگار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، بهروز بهروز عصر شنبه در دیدار با یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: امروز باید جانبازان را مورد تکریم قرار دهیم و تکریم آنها پاسداشتی از آرمان‌های دین مبین اسلام است.

وی افزود: جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت بوده و درس فداکاری و ایثار را به جامعه اسلامی می‌آموزند.

فرماندار شاهین‌دژ اضافه کرد: رسالت امروز جانبازان ما در جامعه، رسالت بسیار بزرگی است، با تمام آلام و مشکلاتی که برای آنها و خانوادهایشان پیش آمده، آنها با ایثار، استقامت و صبر خود همچنان در کنار مردم، نظام و ولایت قرار دارند و این درس بزرگ آنهاست.

بهروز تصریح کرد: جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کشورمان درد و رنج‌های طاقت‌فرسا را در راه اعتلای ارزش‌های الهی تحمل می‌کنند لذا باید با برنامه‌ریزی و منسجم عمل کرد تا کمی از مشکلاتی که برای جانبازان ما از حوادث تلخ جنگ پیش آمده است را برطرف کنیم.

وی گفت: دیدار از جانبازان افتخارآفرین عرصه‌های جهاد در راه خدا، مایه افتخار است و برای مسئولان یک وظیفه است.

فرماندار شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: جانبازان جنگ تحمیلی سال‌های دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط با دشمن متجاوز مبارزه کردند و بعد از آن هم آثار پر مشقت آن را به همراه خود دارند.

وی لزوم تبیین بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی را در جامعه به ویژه برای نسل‌های جوان بعدی انقلاب مورد تاکید قرار داد و گفت: ایثار، شهامت و فداکاری برای دین و احکام الهی در مقابل آتش تسلیحات کشنده دشمن بسیار مهم است.

بهروز افزود: جانبازان شهیدان زنده هستند که با خون و توان خود پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآورده و سبب حفظ و پایداری کشور شده‌اند.

وی اضافه کرد: جانبازان و خانواده معظم شهدا بر گردن همه ما حق دارند و ما موظف هستیم همواره پیگیر مسائل و مشکلات آنها باشیم.

عبدالله جوادی نیز در این دیدار به بیان گوشه‌هایی از خاطرات خود از هشت سال دفاع مقدس و نحوه نایل‌شدن به درجه جانبازی خود مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول