اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

بیانات رهبر فرزانه انقلاب به عنوان نقشه راه در هر برهه‌ای راهگشاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب در هر برهه‌ای از زمان راهگشا بوده و به عنوان نقشه راه باید با جدیت مد نظر همگان قرار گیرد.

بیانات رهبر فرزانه انقلاب به عنوان نقشه راه در هر برهه‌ای راهگشاست

امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به محورهای سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اظهار داشت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب در هر برهه‌ای از زمان راهگشا بوده و به عنوان نقشه راه باید با جدیت مد نظر همگان قرار گیرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی تا به امروز با طی فراز و نشیب‌های بسیار به نقطه مطلوبی در جهان رسیده که این مهم تنها به واسطه ولایت‌پذیری و اتحاد و انسجام در کشور حاصل شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت با تدبیر عامل پیشبرد بهتر امور است، ادامه داد: با وجود اعمال انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی از سوی دشمن،‌ ایران اسلامی تا به امروز قله‌های پیشرفت و توسعه را پیموده که این مهم با آرمانگرایی و توجه به ارزش‌های نظام محقق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبتنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: به طور قطع تنها راه مقابله با فشارها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

خجسته اظهار داشت: نوع نگرش در تحریم‌ها در این مدل اقتصادی، به عنوان فرصتی است تا ضمن اصلاح نقاط ضعف، به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کشور توجه شود و از آن برای کارآیی بیشتر بهره‌برداری صورت گیرد.

وی با اشاره به شرایط هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به طور قطع عبور از وضعیت کنونی به مانند شرایط جنگ تحمیلی با داشتن اتحاد، همدلی، وحدت و انسجام میسر می‌شود و باید به این امر توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید با برنامه حرکت کرد و با توانمندسازی بخش خصوصی، مدیریت مصرف و استفاده بهینه از زمان در این مسیر گام‌های اساسی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام با اعتقاد و اتحاد باید برنامه‌ریزی منسجم را در دستور کار خود داشته باشند و اختلاف نظرات را به کناری نهاده و برای اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

خجسته در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: بعد از فرمایشات ارزشمند رهبر انقلاب، مجلس جلسه‌ای با مسئولان اقتصادی کشور داشت که در این جلسه نمایندگان به جد خواستند که از این پس غفلتی در کار نباشد و مجلس آمادگی دارد تا مصوباتی که زمینه‌ساز تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب است را تصویب کند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول