اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ:

تداوم راه شهدا رسالت امروز جوانان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: در جامعه امروزی جوانان باید با الگوگیری از شهدا، تداوم‌دهنده راه آن‌ها باشند.

تداوم راه شهدا رسالت امروز جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج پسند، ظهر امروز در دیدار امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ با خانواده‌های شهدا در این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و موج بیداری اسلامی در منطقه ثمره خون شهداست.

وی افزود: حضور جوانان و نوجوانان در جبهه‌های حق علیه باطل نشانگر اعتقادات پاک این جوانان به اسلام و انقلاب و اطاعت از ولایت بود.

پسند با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی با ایمان و اراده معنوی متجاوزان بعثی را شکست داده و موجب حفظ خاک و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی شدند، افزود: وظیفه جوانان و نوجوانان امروزی این است که با حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران موجب تداوم سیره ائمه‌اطهار شده و کشور را از گزند دشمنان و مستکبران محفوظ بدارند.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تمامی مسئولان است و همگی باید در این مسیر مقدس گام برداریم، گفت: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و تحقق این مهم وظیفه همگانی است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده ما جنگ جدیدی را طراحی کردند و در جبهه جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما را مورد هدف قرار گرفته‌اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر در مقابل این تهدید دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول