اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

نونهالان و نوجوانان قمی به فلوربال قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: نونهالان و نوجوانان قمی برای نخستین بار در رقابت‌های فلوربال قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

نونهالان و نوجوانان قمی به فلوربال قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رشته ورزشی فلوربال از جمله ورزش‌های زیر مجموعه فدراسیون جدید التاسیس انجمن‌های ورزشی و به دنبال آن هیئت‌های استانی است که به تازگی فعالیت خود را در کشورمان با حضور علاقمندان پرتعداد آغاز کرده است.

بر همین اساس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان اعلام کرده است که نونهالان و نوجوانان علاقمند در استان‌های مختلف، برای نخستین بار به منظور حضور در مسابقات فلوربال قهرمانی کشور در این دو رده سنی آماده باشند.

این در حالی است که انجمن فلوربال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، نگاه ویژه‌ای به پشتوانه‌سازی و ترغیب نسل جوان به این رشته جذاب دارد و در این راستا، برگزاری نخستین دوره مسابقات نونهالان و نوجوانان را در زمره مهمترین اولویت‌های خود قرار داده است.

بدین ترتیب نخستین دوره مسابقات نونهالان و نوجوانان فلوربال قهرمانی کشور به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان گیلان و در شهرستان رشت برگزار شود و در آن چهره‌های مستعد این رشته ورزشی برای قهرمانی کشور تلاش خواهند کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن فلوربال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، در حالی که این رقابت‌ها در سالن آتش‌نشانی رشت برگزار می‌شود، تاکنون تیم‌های 13 استان برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

فدراسیون انجمن‌های ورزشی زمان‌بندی برگزاری این رقابت‌ها را نیز مشخص کرده است و بر این اساس، نخستین دوره مسابقات فلوربال نونهالان و نوجوانان قهرمانی ایران در روزهای بیست و هفتم تا سی‌ام شهریور ماه برگزار خواهد شد.

فلوربال در حالی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند که هم‌اکنون رشته‌هایی نظیر سافت‌بال، بیس‌بال، طناب‌کشی، دراگون بت، طناب‌کشی، راگبی، سپک‌تاکرا، کریکت، فوتبال دستی و چندین رشته ورزشی دیگر زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی و هیئت‌های استانی این فدراسیون شناخته می‌شوند و در قالب پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین لیگ باشگاه‌های کشور فعالیت می‌کنند.

ورزشکاران زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی در استان قم در سال‌های اخیر نبوغ و توانمندی خود را در بسیاری از این رشته‌ها نشان داده‌اند و حتی هم‌اکنون نمایندگانی از قم در رشته‌های سپک‌تاکرا، بیس‌بال، راگبی و طناب‌کشی عضو تیم‌های ملی کشورمان هستند و سابقه حضور در مسابقات مهم برون‌مرزی را نیز در کارنامه موفقیت‌های خود دارند.

آخرین موفقیت به دست آماده توسط ورزشکاران هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم، اعزام دو بیس‌بالیست قمی به رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا در فروردین ماه سال جاری در پاکستان بود که با کسب مقام سوم تیم اعزامی کشورمان همراه بود و افتخاری ارزشمند در کارنامه موفقیت‌های ورزشکاران هیئت انجمن‌های ورزشی قم به ثبت رسید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول