اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال:

باشگاه‎های ورزشی نیازمند کارهای زیربنایی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: باشگاه‌های ورزشی نیازمند کارهای زیربنایی در تربیت بازیکن است.

باشگاه‎های ورزشی نیازمند کارهای زیربنایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان منوچهر حسن‎پور عصر یکشنبه در جمع هیئت‎های ورزشی والیبال استان گلستان اظهار داشت: این استان دارای دو باشگاه خوب و بدون مشکل است که اگر قرار باشد این باشگاه تیم‎داری کند از بین می‎رود.

وی تصریح کرد: باشگاه‎ها باید در رده‎های جوانان، نوجوانان و بزرگسالان به تقویت بازیکن بپردازند تا کم کم بازیکن به جاهای دیگر صادر و علاوه بر آن از هزینه‎های اضافی بکاهند، لذا از هیئت والیبال نباید توقع داشت که تیم‎داری کند چه بسا هر جا این تفکر حاکم بوده منجر به شکست شده است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال ابراز داشت: اگر هیئت‌های ورزشی تنها متکی به اعتبارات دولتی باشند موفقیت حاصل نخواهد شد لذا باید به دنبال راهکاری باشند تا درآمدزایی داشته و باری از دوش تربیت بدنی بردارند.

حسن‎پور با بیان اینکه تربیت بدنی توانایی اینقدر اعتبار را ندارد یادآور شد: تربیت بدنی حتی اگر از اعتبار لازم برخوردار باشد نمی‎تواند آن را بین 50 هیئت تقسیم کند بنابراین لازم است از افرادی که از توانمندی‎های بالایی برخوردار هستند و می‎توانند در جذب کمک‎های مردمی مفید باشند استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: هیئت‎های ورزشی به ویژه در والیبال علاقمند هستند تا در سه رده مختلف سنی، تیم تشکیل دهند، ضمن اینکه علاقمند به ایجاد باشگاه‎های ساحلی و امید بانوان نیز تا پایان سال هستند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال ابراز داشت: برای نخستین بار تیم بانوان توانست مقام هشتم را در آسیا به دست آورد لذا اگر به بانوان بها داده شود می‎توانیم شاهد موفقیت‎های متعدد آنها در این زمینه باشیم.

حسن‎پور با ابراز نارضایتی از اینکه تنها در شهرستان‎های تهران، شیراز و رشت نیروی خانم وجود دارد متذکر شد: با توجه به شناختی که از استان‎ها دارم بعید می‌دانم که نیروی زن در این زمینه وجود نداشته باشد که مجبور شویم از تهران سرپرست فنی و یا داور را اعزام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بانوان توانمند گلستانی باید شناسایی شوند، اذعان داشت: استفاده از بانوان ورزشکار بومی می‌تواند بار مالی فدراسیون را کاهش داده و نیز در استان‎های دیگر به کار گرفته شوند لذا انتظار دارم همان‌گونه که استان گلستان در رشته والیبال موفق است بتواند به درخشش‎های متعددی دست یابد که رسیدن به این مهم جز با برنامه‎ریزی دقیق محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول