اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

کنگره سرداران و 2600 شهید خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: کنگره سرداران و 2هزار و 640 شهید این استان برگزار می‌شود.

کنگره سرداران و 2600 شهید خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان‌شمالی اظهار کرد: بر اساس مذاکراتی که با ستاد مرکزی انجام شده این کنگره برای نخستین بار در سنوات آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کنگره بزرگ‌ترین مراسم مربوط به شهدا شامل تمام اقشار خواهد شد، افزود: کنگره سرداران شهید به خاطر شکل و محتوای برگزاری کار وسیعی بوده که مشارکت دستگاه‌های مختلف استان را می‌طلبد.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه در گذشته چندین اثر فرهنگی از شهدای استان انتشار یافته است،‌ گفت: برای برگزاری کنگره سرداران و دو هزار و 600 شهید استان کتاب، سرگذشت پژوهی، تولید فیلم و هزاران ساعت کار باید از سوی افراد اندیشمند و فرهنگی صورت بگیرد.

وی با اشاره به آمار بالای شهدای استان به نسبت جمعیت اظهار امیدواری کرد تا نخستین کنگره سرداران شهید خراسان‌شمالی با عظمت و در شأن شهدا برگزار شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی همچنین با بیان اینکه اعزام زائران به اردوهای راهیان نور غرب کشور از یک ماه گذشته در استان آغاز شده است، گفت: این برنامه به خاطر ماه مبارک رمضان متوقف شده و قرار است تا بعد از ماه رمضان نیز تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه با حمایت‌های استاندار سابق اردوگاه راهیان نور خراسان‌شمالی در شهر حمیدیه خوزستان ایجاد شده است، افزود: خوشبختانه امکانات خوبی در این پادگان برای میزبانی از زائران راهیان نور فراهم شده است.

به گفته یوسفعلی‌زاده در سال گذشته نزدیک به 17 هزار نفر از استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد:‌ از این تعداد 10 هزار و 700 نفر دانش‌آموز و فرهنگی و بقیه اقشار مختلف مردم بوده‌اند.

وی از اردوهای راهیان نور به عنوان بهترین ظرفیت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان برشمرد و گفت:‌ این اردوها باید با حمایت‌های مسئولان استان در طول سال تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول