اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان

بازارچه خیریه در کرج کار خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از برپایی بازارچه خیریه در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد.

بازارچه خیریه در کرج کار خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، علی سالارکیا ظهر امروز در حاشیه آغاز به کار این بازارچه خیریه در کرج و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازارچه مددجویان آثار و تولیدات خود را در معرض دید قرار داده و مردم می‌توانند این آثار را خریداری نمایند.

وی ادامه داد: هر ساله این بازارچه به منظور حمایت از افراد تحت پوشش برپا می‌شود و شاهد آن هستیم که مردم نوعدوست و نیکوکار استان البرز با حضور در این بازارچه و خرید محصولات مددجویان نقش به سزایی را در ارائه خدمات بیشتر به مددجویان دارند.

این مسئول گفت: امسال بازارچه خیریه رمضان در کرج دارای 50 است که تولیدات مددجویان  خودکفا شده در زمینه‌های تولیدی، صنفی، خدماتی عرضه می‌شود.

سالارکیا خاطرنشان کرد: برای معرفی عملکرد و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی استان البرز نیز غرفه‌ای در نظر گرفته شده است که در این غرفه محصولات و دستاوردهای این کمیته در معرض دید قرار گرفته است.

وی گفت: در این بازارچه همچنین ثبت نام‌های مختلف به منظور شرکت در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، شفا، کوثر، رضوان نیز انجام میشود که نیکوکاران می‌توانند با حضور در این بازارچه در این طر‌ح‌ها نیز ثبت‌نام کنند.

به گفته وی بازارچه رمضان از ساعت 18:30 در کرج، چهار راه طالقانی مجموعه شهیدان نژاد فلاح دایر است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول