اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت ‌‌امام جمعه ورامین از‌ حضور آیت‌الله بهشتی در نماز جمعه ورامین‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین در سالروز نخستین نماز جمعه به خاطره‌ای از حضور آیت‌الله بهشتی در نماز جمعه ورامین پرداخت و گفت: من در خطبه‌ها بنی‌صدر را تکذیب و شهید بهشتی را حمایت کردم.

روایت ‌‌امام جمعه ورامین از‌ حضور آیت‌الله بهشتی در نماز جمعه ورامین‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز به مناسبت پنجم مرداد ماه سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه تهران کنفرانس مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین برگزار شد و ایشان در دیداری صمیمی با اصحاب رسانه به گفت‌وگو نشستند.

محمودی گلپایگانی در این دیدار در پاسخ به در خواست یکی از خبرنگاران مبنی بر بیان خاطره‌ای از نماز جمعه ورامین، به حضور شهید آیت‌الله دکتر بهشتی اشاره کرد و افزود: خاطره البته زیاد است اما یک خاطره ما داریم که من حیثی خوب است و من حیثی نه، آن خاطره هم مربوط به سفری بود که شهید بهشتی به ورامین داشتند.

امام جمعه ورامین افزود: خوب قبل از آمدن ایشان دست‌اندرکاران وقت جلوتر با من مذاکره نکرده بودند که از کم و کیف کار آگاه شوم و بنابراین ایشان آمدند و وارد مسجد شدند برای سخنرانی قبل از خطبه‌ها، یک عده حدوداً 10 نفری که احتمال می‌دهم اجیر شده بنی‌صدر بوده و ورامینی نبودند مرتب شعار می‌دادند «درود بر بنی‌صدر» و در حین شعار دادن به سمت منبر حرکت می‌کردند.

وی ادامه داد: دکتر بهشتی روی منبر نشسته و سخنرانی می‌کرد، من کنار منبر منتظر بودم تا بعد از سخنان ایشان خطبه بخوانم، حاج محسن آقا (اشاره به حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و فرزند آیت‌الله محمودی گلپایگانی) آن موقع 12 سال داشت، روی عرصه منبر به عنوان محافظ ایستاده بود.

محمودی بیان داشت: این افراد تا نزدیک منبر آمدند، در این لحظه من بلند شدم و آنها را تهدید کردم و رفتند و شهید بهشتی به سخنان خود ادامه دادند. بعد هم در خطبه‌ها من صحبت کردم، آن گروه اندک و بنی‌صدر را تکذیب کردم و دکتر بهشتی را حمایت کردم. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول