اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد امام‌جمعه خلیل‌آباد از روند اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه خلیل‌آباد از روند اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور انتقاد کرد.

انتقاد امام‌جمعه خلیل‌آباد از روند اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الااسلام اباصلت غفاری ظهر امروز در جلسه ائمه جماعات، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خلیل‌آ‌‌باد اظهار کرد: اگر قانون برای امر حجاب و عفاف در کشور است باید اجرایی شود، چون تاکنون اقدام اساسی در این امر مهم توسط مسئولان دیده نشده است.

امام جمعه خلیل‌آباد افزود: اگر بخواهیم در بحث عفاف و حجاب موفق باشیم، ابتدا باید از خودمان شروع کنیم.

غفاری ضرورت توجه به زیر مجموعه در ادارات و نهادهای حکومتی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: غیر از اجرای عملیاتی کردن این اقدام مهم از ادارات و نهادهای دولتی کاری ساخته نیست و تا ادارات و سازمان‌های ما مقید به اجرای این طرح نباشند نمی‌توانیم موفقیت چندانی را داشته باشیم.

امام جمعه خلیل‌آباد از نبود موفقیت در روند اجرای طرح عفاف و حجاب توسط دستگاه حکومتی انتقاد کرد و گفت: اگر هم موفقیتی دیده می‌شود توسط مردم اجرا شده است.

امام جمعه خلیل‌آباد تخصصی برخورد کردن در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نسبت به بعضی از کشورها ایران اسلامی موفقیت‌هایی را در این زمینه داشته است ولی کافی نیست و باید بیش از این تلاش شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی امام‌جمعه کاشمر هم در این نشست با توجه به ایام ماه مبارک رمضان  در فضیلت این ماه خدا گفت: مومن دارای یک نگاه وسیع و عمیق است.

وی نماز و روزه را سپر بلا دانست و گفت: نماز دوری جستن از غیر خداست و دل به غیر خدا نبستن است.

وی تهاجم فرهنگی دشمن را مورد اشاره قرار داد و افزود: خیلی باید مراقب باشیم و نگذاریم فرهنگ مبتذل در بین جوانان ما رایج شود.

امام جمعه کاشمر تحریم‌های صورت گرفته از ناحیه دشمنان را اقدامی نابخردانه ذکر کرد و گفت: دشمن در تحریم اقتصادی ابتدا مسئولان را نشانه رفتند که موفق نشدند.

وی افزود: دشمن در این تحریم می‌خواهد با عنوان کردن مشکلات مایحتاج مردمی در بین مردم رسوخ ایجاد کند که کور خوانده است، مردم و مسئولان ما با حمایت از مقام معظم رهبری و مسئولان نظام با هوشیاری و تیزبینی نیز این مرحله را پشت سر خواهد گذاشت.

علی‌اصغر مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد در این همایش گفت: احیای فرهنگ عفاف و حجاب از سال قبل با کارهای خوبی که انجام گرفته و در استان آغاز شد و امسال هم طرح میان دوره‌ای از تیرماه سالجاری به مدت 18 ماه اجرا می‌شود.

وی با برشمردن امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه گفت: ما در شهرستان خلیل‌آباد بی‌حجابی نداریم و در این‌باره هم مشکلی برایمان پیش نیامده است.

فرماندار خلیل‌آباد با انتقاد از معماری واحدهای مسکونی اظهار داشت: باید در ساخت واحدهای مسکونی نهایت دقت به‌عمل آید. 

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول