اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

کشت گیاهان دارویی در مازندران پیگیری شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران به کشت گیاهان دارویی اشاره کرد و ابراز داشت: توسعه کشت گیاهان دارویی از طریق جهاد دانشگاهی، کمیته امداد و جهاد کشاورزی مازندران پیگیری شود.

کشت گیاهان دارویی در مازندران پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی اکبر طاهایی بعداز ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های کشاورزی استان برای توسعه اشتغال استفاده شود، اظهار داشت: تولید علوفه ظرفیت خوبی برای توسعه اشتغال در بخش کشاورزی مازندران است.

نماینده عالی دولت در مازندران به ظرفیت بخش‌های مختلف میراث فرهنگی و گردشگری در توسعه اشتغال در مازندران اشاره کرد و ادامه داد: قابلیت‌های مناسبی در صنایع روستایی وجود دارد که می‌توان برای اشتغال در بخش صنعت استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها در ارائه تسهیلات باید به موضوع اشتغال توجه کنند، اضافه کرد: امکانات مکانیزاسیون از مباحث مهمی است که بانک‌ها در این بخش تسهیلات می‌دهند و اشتغال خوبی ایجاد می‌شود ولی این خدمات باید در زمان مشخص به برنج‌کاران ارائه شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: تسهیلاتی که از سوی بانک‌ها پرداخت می‌شود باید مورد نظارت دقیق قرار گیرد تا صرف کارهای دیگر نشود.

طاهایی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی و گردشگری مازندران امسال متعهد شد تا در ایجاد فرصت شغلی 2 هزار و 550 شغل ایجاد کند، یادآور شد: صنایع مختلف روستایی شناسایی شود، نمد مالی از سری صنعتی است که می‌تواند اشتغال ایجاد کند.

وی ادامه داد: دغدغه روستاییان از بین رفتن صنعتی است که خودشان آخرین بازمانده آن صنایع دستی در مازندران هستند.

استاندار مازندران به شرکت‌های دانش بنیان در ایجاد اشتغال در مازندران اشاره کرد و گفت: موضوع صنعت از طریق کارشناسان شرکت دانش بنیان پیگیری شود.

طاهایی در بخش دیگری از سخنانش به کشت گیاهان دارویی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: توسعه کشت گیاهان دارویی از طریق جهاد دانشگاهی و کمیته امداد و جهاد کشاورزی در مازندران پیگیری شود زیرا اشتغال خوبی در مازندران ایجاد می‌کند.

استاندار مازندران به تعهد امسال مازندران در ایجاد فرصت‌های شغلی اشاره کرد و اذعان داشت: 98 هزار فرصت شغلی تعهد امسال مازندران است که در تحقق آن سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی مازندران تعهد 40 هزار نفری دارند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول