اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

20 پروژه مهر ماندگار اردبیل تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تا یک ماه آینده 20 پروژه مهر ماندگار در استان اردبیل به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

20 پروژه مهر ماندگار اردبیل تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های مهر ماندگار در اردبیل با یادآوری اینکه پروژه مهر ماندگار از پدیده‌های دولت احمدی‌نژاد است، اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند تا میراثی را بر دوش دولت‌های آینده نگذارد تا آنها خودشان بتوانند از اولین روز تصمیم‌گیری کرده و کارهای اجرایی، عمرانی و خدماتی را با قوت و قدرت به پیش ببرند.

وی این تفکر را بسیار مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: چرا دولت آینده باید نتیجه کلنگ بی‌خاصیت برخی از پروژه‌های غیر‌ضروری ما را بدهد و یا تلاش کند تا آنها را سرو سامان دهد در حالی که قرار است در قالب پروژه‌های مهر ماندگار تا مرداد سال آینده کارها شکل اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

استاندار اردبیل با اعلام اینکه تا یک سال آینده باید این پروژه‌ها جمع‌بندی شده و به مرحله بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: در این زمینه تاکنون بیش از 98 پروژه برای استان اردبیل مصوب شده است که امیدواریم با اجرایی شدن آن تا مهلت تعیین شده بتوانیم تمام پروژه‌های نیمه تمام را به هر نحو ممکن و با اختصاص اعتبار تکمیل کرده و آماده بهره‌برداری کنیم.

صابری به بازدیدهای مستمر و پیگیری دایمی از روند اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: 20 پروژه مهر ماندگار تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود به طوری که سعی داریم با تلاش شبانه‌روزی دهه فجر بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

این مسئول در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان که ادعا کرده بود بسیاری از پروژه‌ها در سه سال گذشته در حالت رکود بوده است، تصریح کرد: اگر این نماینده که خود را مغز متفکر اردبیل معرفی کرده و یک تئوریسین واقعی می‌داند باید به خوبی آگاه باشد که بنده دو سال است در این استان حاضر شده‌ام و به یقین یک سال از این فرصت اعلام شده مربوط به دوران مدیریتی خود وی بوده است که باید در این یک سال نیز حرکت و تحرکی صورت می‌گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان در پایان سخنان خود با اشاره به برخی نامهربانی‌ها و ناملایمتی‌ها در دوران مدیریت دو ساله در این دیار اظهار داشت: البته بخشی از این اظهارات را به عنوان دفتر خاطرات ورق خواهیم زد و یاد دوستان خوب و صمیمی را زنده کرده و به برخی از ناملایمتی‌ها نیز افسوس خواهیم خورد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول