اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه:

29 هزار خانوار روستایی و عشایر استان زیر پوشش بیمه هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: 29 هزار خانوار روستایی و عشایر استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند.

29 هزار خانوار روستایی و عشایر استان زیر پوشش بیمه هستند

سجاد طاهری در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، به مناسبت هفتمین سالروز تاسیس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اظهار کرد: در حال حاضر 29 هزار خانوار روستایی و عشایر استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند که این میزان 33 درصد خانوارهای روستایی و عشایری استان کرمانشاه را شامل می‌شود.

طاهری ادامه داد: از هر 3 خانوار روستایی و عشایر استان کرمانشاه یک خانواده زیر پوشش بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر قرار دارد.

وی افزود: از این تعداد 130 خانوار روستایی و عشایری استان در حال حاضر مستمری‌بگیر بوده و از مزایایی صندوق بهره‌مند شده‌اند و این در حالی است تا یک‌ سال‌و‌نیم گذشته تنها 15 درصد خانوارهای روستایی و عشایر استان کرمانشاه زیر پوشش این صندوق قرار داشتند.

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تشریک مساعی‌، هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداری‌ها، بخش‌داری‌ها، شوراهای اسلامی روستاها، دهیارها، عاملان کارگزار صندوق در استان کرمانشاه و همه نهادها و سازمان‌ها که به نوعی با روستاییان و عشایر استان در ارتباطند، از عوامل مهم در  افزایش جامعه آمار بیمه روستایی و عشایری در استان کرمانشاه اعلام کرد.

وی افزایش رشد میزان خانواده‌های روستایی و عشایر زیر پوشش صندوق بیمه را بیانگر افزایش سطح آگاهی روستائیان و عشایر استان دانست و گفت: روستائیان و عشایر تامین و تضمین آینده خود و خانواده‌هایشان را به عنوان یک ضرورت مهم و انکارناپذیر پذیرفته‌اند.

طاهری خاطرنشان کرد: شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو، گیلانغرب، سنقروکلیایی و کرمانشاه به ترتیب با 55.16، 42.18، 41.43، 40.69 و 34.38 درصد جذب خانواده‌های مشمول، و دارای بیشترین خانوارهای روستایی و عشایر زیر پوشش بیمه روستایی و عشایری در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه هستند.

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: در بین بخش‌ها نیز بخش مرکزی گیلانغرب، قصرشیرین، فیروزآباد شهرستان کرمانشاه، کلیایی شهرستان سنقروکلیایی و بخش گهواره شهرستان دالاهو را به ترتیب 60.28، 58.6، 56.7، 47.25 و 47.07 درصد جزو خانواده‌های مشمول، بیشترین میزان آمار را در بین بخش‌های استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول