اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل خبر داد

حمایت 1700 حامی از ایتام زیر پوشش امداد آمل

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از حمایت 1700 حامی از ایتام زیر پوشش این نهاد در سطح شهرستان آمل خبر داد.

حمایت 1700 حامی از ایتام زیر پوشش امداد آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، رمضان علیپور ابراز داشت: حدود 650 یتیم آملی زیر پوشش حامیان قرار دارند.

وی افزود: ایتام آملی از حمایت‌های مالی حدود یک‌هزار و 700 حامی برخوردار هستند و هیچ یتیمی در این شهرستان بدون حامی ندارد.

علیپور با اعلام اینکه هم‌اکنون هر یتیم آملی به طور میانگین حدود سه حامی مالی دارد که ماهانه به حساب مستقیم آنها پول واریز می‌کنند، عنوان کرد: سرانه پرداختی به هر یتیم در این شهرستان حدود 80 هزار تومان در هر ماه است که در گذشته این سرانه پرداختی به هر یتیم کمتر از 50 هزار تومان بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با تاکید اینکه بیش از نیمی از ایتام آملی کمتر از 15 سال سن دارند، گفت: ایتام در این سنین نیازمند حمایت‌های حامیان و مردم خیر هستند.

وی تصریح کرد: این نهاد به منظور رفع نیازهای مالی ایتام این شهرستان علاوه بر حامیان ماهانه به آنها کمک می‌کند.

علیپور با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل برای هر یتیم آملی حساب ویژه بانکی باز کرده و کمک‌های خود را ماهانه به حساب آنها واریز می‌کند، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز در روز 21 این ماه همزمان با روز شهادت امام علی(ع) پایگاه‌های کمیته امداد آمل در طرح اکرام ایتام پذیرای حامیان هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل در پایان متذکر شد: حامیان می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره حساب 7007 حساب جاری بانک صادرات شعبه چاکسر آمل برای کمک به نیازمندان و ایتام واریز کنند.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول