اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

عبور از مشکلات عزم ملی می‌طلبد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مردم تعهد انسانی نداشته باشند کارها درست نمی‌شود و برای عبور از مشکلات عزم ملی بسیار اهمیت دارد.

عبور از مشکلات عزم ملی می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در دیدار جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه استان اظهار کرد: مردم باید در اسلام دقیق شوند و تعهد اسلامی خود را گسترش دهند، چرا که تنها از این طریق می‌توان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیشترین بهره را برد.

وی با بیان اینکه سپاه به عنوان نیروی ارزشی و قوی است، افزود: پاسداران پشتیبان همیشگی ولایت و اسلام هستند.

نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملاک برتری اعمال در بزرگی یا کوچکی آن نیست بلکه اخلاص در عمل مسئله اساسی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز از مردم بجنورد به عنوان مردمی وفادار و خوب یاد کرد و گفت: به دلیل ضعف جسمانی دیگر قادر به ادامه تصدی سمت امامت جمعه نیستند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی هم در این دیدار گفت: سپاه در آزمایش‌های سخت همواره کنار ولایت ایستاده و امروز نیز چنین است.

حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: سپاه جوادالائمه (ع) ترکیبی از سازمان بسیج و نیروی زمینی سپاه است.

وی ادامه داد: در بعد نیروی زمینی تیپ پیاده جوادالائمه (ع) علاوه بر استقرار کانونی در مرکز استان در 10 نقطه شهرستان‌های استان در قالب گردان‌های بسیج پایه مستقر است.

یوسفعلی‌زاده مقابله با تهدیدات نیمه سخت و سخت را از وظایف تیپ پیاده جوادالائمه(ع) برشمرد و گفت: تا چندی پیش تیپ جوادالائمه(ع) در منطقه جنوب شرق مسئولیت حفظ امنیت را بر عهده داشت که به حمدالله موفق نیز بود.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در قالب بسیج سازماندهی شده‌اند، افزود: بسیج در تمام لایه‌ها و تشکیلات تخصصی استان حضور فعال دارد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: طبق مطالعات انجام شده نگاه مثبتی به مجموعه سپاه استان وجود دارد و این سازمان بالاترین امتیاز را در نظرسنجی‌های مردمی به خود اختصاص داده است.

وی اقدامات کلیدی پیش روی سپاه استان را برشمرد و تصریح کرد: ارتقاء شایستگی‌های پاسداری، توسعه و تکمیل طرح شجره طیبه بسیج، مقابله با جنگ نرم دشمن، امر به معروف و نهی از منکر و نقش‌آفرینی در حوزه تحقق شعار سال و جهاد اقتصادی از جمله این اقدامات است.

آمادگی همیشگی سپاه در حوزه حفظ سنگر نماز جمعه و خدمت در این عرصه و درخواست یک جلسه نوبه‌ای ثابت با پاسداران از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول