اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اروندکنار:

شرکت در انتخابات تجلی عزم و اراده‌ ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اروندکنار انتخابات را مهم‌ترین پروژه‌ سیاسی مردم ایران دانست و گفت: شرکت در انتخابات تجلی عزم و اراده‌ ملی جهت تعیین سرنوشت کشور است.

شرکت در انتخابات تجلی عزم و اراده‌ ملی است

حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین سید مجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: انتخابات، عرصه‌ای برای شناسایی و انتخاب نخبگان و استفاده از تجربیات و ایده‌های آنان جهت بهبود امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی جامعه است.

وی افزود: شرکت در انتخابات تجلی عزم و اراده‌  ملی جهت تعیین سرنوشت کشور است .

امام جمعه اروندکنار در ادامه خاطرنشان کرد: امروز جمهوری ‌اسلامی به عنوان یک نظام متمایز با حکومت‌های فعلی جهان مطرح است و تلاش مسئولان نظام در جهت هدایت کشور به‌ سوی سعادت و تعالی قرار دارد.

وی تصریح کرد: مردم آگاه و هوشیار ایران نیز به اهمیت انتخابات پی برده‌اند و با حضور خود در صحنه، به دفعات ثابت کرده‌اند که مدافع انقلاب و نظام هستند و در این دوره از انتخابات نیز به‌خاطر پاسخ به تهدیدات دشمنان، قطعاً حضوری پرشورتر خواهند داشت.

شرفی اهمیت انتخابات 12 اسفندماه به‌ لحاظ داخلی و خارجی را یادآورشد و افزود: باید با همدلی و تعامل بیشتر مردم، انتخاباتی سالم و پرشور برگزار کرد تا موجب یاس و ناامیدی بیش ‌از دشمنان شود.

وی گفت: دشمن برای رسیدن به ‌این هدف، می‌خواهد حضور مردم در عرصه‌ انتخابات را کمرنگ جلوه دهد.

امام جمعه اروندکنار گفت: هدف دشمنان از کمرنگ جلوه ‌دادن حضور مردم در انتخابات این است که بگویند افراد ناکارآمد به‌ مجلس راه یافته‌اند و به ‌اصطلاح ثابت کنند نظام اسلامی پاسخگوی مردم نیست که مانند همیشه ناکام می شوند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مجید شرفی در ادامه اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات مهر تاییدی بر عدالت‌ طلبی و ظلم‌ ستیزی نظام اسلامی و مردم آزادیخواه ایران است.

وی در پایان افزود: مردم‌ایران بارها در عمل ثابت کرده‌اند که اهل فکر و صاحب اندیشه هستند و نمایندگان باید در چارچوب قانون و مقررات تبلیغ کنند و بدانند مردم خوب و بد را از هم تمیز می‌دهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول