اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

کاهش نرخ بیکاری در گروی عزم ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: کاهش یافتن نرخ بیکاری در گروی شکل‌گیری عزم ملی است.

کاهش نرخ بیکاری در گروی عزم ملی است

موید حسینی صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: برای اینکه نرخ بیکاری در مناطق مختلف کشور از جمله آذربایجان‌غربی در مدت اندکی کاهش قابل توجهی پیدا کند باید بین مردم، مسئولان و ... همت جمعی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه نرخ بیکاری در کشور بالاست، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون داشتن شغل مناسب با حقوق مکفی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان و خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود به طوری که این معضل در اغلب استان‌ها وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید نگاه حاکم بر جامعه نسبت به چگونگی شغل مناسب تغییر پیدا کند زیرا هم‌اکنون شاهد این موضوع هستیم جوانان برای یافتن پست سازمانی و رسمی شغل پدران خود رها کرده و به شهرها کوچ می‌کنند در صورتی که می‌توانستند از طریق همکاری با پدر برای خود سرمایه زندگی و اشتغال فراهم کنند.

وی با بیان اینکه افزایش پوشش بیمه‌ای بین مشاغل مختلف مثل کارگران، کشاورزان، قالیبافان، زنبورداران و ... موجب پایبندی جوانان در محل زادگاه خود می‌شود، ادامه داد: چنانچه خدمات بیمه تامین اجتماعی به مشاغل مختلفی تسری پیدا کند اقشار مختلف با امیدواری بیشتری به شغل خود خواهند پرداخت به دنبال آن نرخ بیکاری کاهش پیدا می‌کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرداختن زنان جامعه ما به انواع صنایع دستی و مشاغل خانگی برای کاهش دادن میزان بیکاران جامعه کمک زیادی می‌کند به طوریکه باید به این قبیل افراد خدمات حمایتی لازم ارائه داد تا آنها نیز شاغل محسوب شوند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول