اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

انتخابات نمایشگاهی برای نشان دادن عزم ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایشگاهی برای نشان دادن عزم و اراده ملی است.

انتخابات نمایشگاهی برای نشان دادن عزم ملی است

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با بیان اینکه انتخابات سنگر یک کشور است اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سرنوشت ملت و مردم ایران را مصون کرده و دشمنان را از تعرض و تجاوز بیشتر باز می‌دارد.

وی افزود: یکی از نمونه‌های عظمت این نظام انتخابات است و برای همین اهمیت انتخابات ملت ایران همواره از سوی دشمنان نظام انکار شده‌ است.

فرماندار هندیجان با عنوان این مطلب که ملت ایران باید قدر این انتخابات را بدانند خاطرنشان کرد: انتخابات نمایشگاهی است که برای نشان‌دادن عزم و رشد ملی، استقامت، دانایی و هوشیاری و پایبندی ملت ایران به نظام مردم سالاری دینی برگزار می‌شود.

فرج‌الهی با اشاره به اینکه انتخابات به کشور مصونیت می‌بخشد تصریح کرد: حضور پرشور مردمی در انتخابات همان چیزی است که هیبت این ملت را حفظ کرده و قدرت معنوی آن را به رخ دشمنان می‌کشد و آنها را از تعرض منع می‌کند.

وی اظهار کرد: این انتخابات برای ملت‌های دیگر هم یک نشانه است که استکبار جهانی همواره سعی در مخدوش کردن آن دارد در حالی که کشورهای مظلوم جهان به عملکرد مردم ایران نگاه کرده و از آنها الگوبرداری می‌کنند زیرا ملت ایران در مبارزه با استکبار پیشکسوت شده‌ است.

فرماندار هندیجان افزود: یک مجلس صالح و سالم و قوی می‌تواند بر عملکرد همه دستگاه‌های کشور از جمله دولت و قوه قضائیه اثر بگذارد و چنین مجلسی یک مجلس صالح، قوی و سالم است.

فرج‌الهی در پایان با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات در سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند گفت: مشارکت پرشور ملت بزرگ ایران در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و تقویت وحدت و همبستگی اقشار مختلف جامعه موثر است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول