اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خراسان‌شمالی:

تحقق شعار تولید ملی در گرو عزم ملی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی تحقق شعار تولید ملی را در گرو عزم ملی دانست.

تحقق شعار تولید ملی در گرو عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده اظهار داشت: نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

وی افزود: تحقق شعار تولید ملی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: شاخص‌ترین فردی که می‌تواند مسیر برقراری عدالت، توسعه نظام، حرکت رو به جلو و توأم با پیشرفت و عدالت جامعه اسلامی را تعیین کند و همگان را به سمت این شاخص‌ها به حرکت در آورد، امام جامعه اسلامی است.

وی اظهار داشت: اگر امت اسلامی می‌خواهد در عرصه‌های ادای وظیفه سرافراز، پیروز و عزیز باشد، باید گوش به فرمان ولایت باشد چرا که برآیند آن عزت و سرافرازی اسلام و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه امروز به اعتراف دوست و دشمن، آگاه‌ترین، داناترین، بصیرترین و شجاع‌ترین رهبر جهان امام خامنه‌ای است، گفت: حال این رهبر آگاه برای امت خود شاخص تعیین کرده که این شاخص در حقیقت ادامه راه جهاد اقتصادی و رسیدن به تولید ملی از طریق حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی یادآور شد: این امر نه به وسیله بانک جهانی و یا کار و کارگر خارجی بلکه باید با سرمایه، نیروی کار و کارگر ایرانی محقق شود و وظیفه همه ماست که در مسیر اطاعت از فرمان ولی امر خود، جدیت و تلاش کنیم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول