اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف رسیدگی به مشکلات قضایی نادمین صورت گرفت

حضور دادستان و قضات در جمع مددجویان زندان نیشابور

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب نیشابور به همراه تعدادی از قضات شعبات دادسرا و دادگاه‌های نیشابور با هدف رسیدگی به مشکلات قضایی نادمین در جمع زندانیان حضور یافته و به رفع و رجوع مسائل قضایی تعدادی از مددجویان پرداخت.

حضور دادستان و قضات در جمع مددجویان زندان نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی زندان نیشابور، دادستان عمومی و انقلاب نیشابور به همراه تعدادی از قضات شعبات دادسرا و دادگاه‌های شهرستان نیشابور با هدف رسیدگی به مشکلات قضایی نادمین ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف بند مردان و زنان، در جمع زندانیان حضور یافته و به رفع و رجوع مسائل قضایی تعدادی از مددجویان پرداختند.

در این بازدید محمدرضا رجبی، رئیس اداره زندان نیشابور ضمن ابراز خرسندی از حضور قضات گفت‌: این برنامه می‌تواند در رسیدگی به پرونده زندانیان بلاتکلیف، آزادی مشروط، عفو و تخفیف مجازات تعدادی از زندانیان موثر بوده و زمینه آزادی آنان را فراهم سازد.

اقامه نماز جماعت و سخنرانی دادستان عموم و انقلاب شهرستان در جمع زندانیان از دیگر برنامه‌های حضور قضات در زندان نیشابور بود.

در پایان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ماه مبارک رمضان با اعطای 5 روز مرخصی به محکومان واجدالشرایط موافقت کرد.

مسئول فرهنگی تربیتی زندان نیشابور گفت: آزمون احکام سطح یک، در بند زنان شهرستان و با هدف آشنایی مددجویان با احکام و اعتقادات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام امجدی‌نژاد در حاشیه این بازدید گفت: هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای سیاست‌های تبیین شده سازمان و تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی، واحد فرهنگی تربیتی برنامه‌های خود را معطوف به امور دینی و معنوی کرده است.

وی تدوین برنامه‌های آموزشی با رویکرد مذهبی و برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، احکام سطح 1 و 2، حفظ، قرائت و درک مفاهیم قرآن ‌کریم را از جمله این برنامه دانست.

وی ادامه داد: در پایان این دوره آموزشی و طی آزمون به ‌عمل آمده تعداد 64 نفر از مددجویان موفق به کسب نمره قبولی شدند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول