اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

تقویت اقتصاد راهکار مقابله با تحریم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: تقویت اقتصاد ملی راهکار مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان است.

تقویت اقتصاد راهکار مقابله با تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر افزود: شرایط فعلی کشور جنگی تمام عیار است اما در حوزه اقتصادی، بنابراین باید شرایط جنگ را در نظر گرفت و مطابق آن کار کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: فشارها امروز گذرگاه است نه قرارگاه و دشمن نمی‌تواند برای همیشه به این شکل اعمال فشار کند.

مشایخ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوع فشارهای دشمنان در دیگر کشورهای اسلامی به ویژه سوریه و عراق آن را تاوان حمایت از هم و مقاومت عنوان کرد.

امام جمعه نوشهر همچنین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان به فضائل این ماه و روزه داری اشاره کرد و بیان داشت: روزه‌دار باید آداب روزه‌داری را رعایت کند و از دروغ، گناه، مجادله، حسودی، غیبت، مخالفت با حق، فحش و ناسزار، سرزنش، ظلم و مردم آزاری اجتناب کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شناخت آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید به درستی این آسیب‌ها را شناخت و با کارشناسی و استفاده از افراد ماهر در مقابله با آن راهکار ارائه داد.

مشایخ رباخواری، بی‌حجابی، جنگ نرم، خرافات، قاچاق، مشکلات خانوادگی، رواج فرهنگ فساد، ترویج ادیان باطله و فرق ظاله، اغفال و کلاهبرداری، تصادفات، رانندگی بدون گواهینامه، جعل اسناد و اسکناس را از مصادیق آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

خطیب جمعه نوشهر در پایان با اشاره به پنج مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه کشور از آن به عنوان مظهر شکوه و عظمت اسلام یاد کرد.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول