اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اروندکنار خواستار شد

توجه مضاعف مسئولان آبادانی به مناطق محروم منطقه

خبرگزاری فارس: امام جمعه اروندکنار خواستار توجه مضاعف مسئولان آبادانی به مناطق محروم این منطقه شد.

توجه مضاعف مسئولان آبادانی به مناطق محروم منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام مهدی محمدپور ظهر امروز در جلسه معارفه خود که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، در خصوص شأن و جایگاه ماه رجب و فیوضات این ماه آسمانی اظهار داشت: این توفیق را داشته‌ام که چند سالی را در منطقه چوئبده به ‌عنوان امامت جمعه به مردم شریف و شهیدپرور این منطقه خدمت کنم و امروز این توفیق را در اروندکنار دارم و آن را ادامه می‌دهم.

این مسئول با بیان اینکه باید آنچه مطالبه و خواسته به حق مردم است، انجام داد، افزود: وظیفه ذاتی همه ما خدمت به ارزش‌های نظام و انقلاب و تجلی خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه اقشار محروم و مستضعف جامعه است.

امام جمعه جدید اروندکنار تصریح کرد: مردم این شهرستان در راستای اهداف متعالی نظام و انقلاب گام برداشته و این امر را سال‌های سال با سنگرداری جبهه‌های دفاع مقدس به خوبی اثبات کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این منطقه همواره توجه بیشتر مسئولان به نقاط محروم بوده و هست، گفت: برخی مسئولان آبادانی تنها اقدامات و فعالیت‌های خود را به شهر محدود می‌کنند و مناطق اطراف و حاشیه‌ای را در نظر نمی‌گیرند.

محمدپور خاطرنشان کرد: ادامه این روند نارضایتی مردم مناطق اطراف را در برداشته و امیدواریم با تمهیدات و ارائه راهکارهای مناسب و مطلوب، خدمت به مناطقی چون چوئبده و اروندکنار رنگی تازه و همتی مضاعف به خود گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه مالکان حقیقی انقلاب اسلامی، مردم هستند، افزود: انقلاب اسلامی ایران به واسطه همین مردم به‌خصوص پابرهنگان و فقرا و ضعفا به‌وجود آمد و شکل گرفت و امروز ما باید با خدمت‌رسانی مضاعف از مردم تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه اروندکنار در پایان اذعان داشت: امیدواریم با خدمت مضاعف بتوان بیش از پیش در راستای ارتقای کمی و کیفی اهداف نظام، انقلاب و مدنظر مقام معظم رهبری گام برداشت و در این مسیر کوچک‌ترین سهل‌انگاری به خرج ندهیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول