اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده خبر اصفهان:

ساختمان دانشکده خبر باید استانداردهای لازم را داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده خبر اصفهان گفت: ساختمان دانشکده خبر باید ویژگی خاص و استانداردهای لازم را داشته باشد.

ساختمان دانشکده خبر باید استانداردهای لازم را داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم فرج اللهی امروز در دیدار با استاندار اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی دانشکده خبر در اصفهان برای مردم  و اصحاب رسانه‌ها را ماه‌ها پیگیری کردیم، اظهار داشت: توافقنامه راه‌اندازی دانشکده خبر طی هشت ماه نهایی و به امضا رسید و نخستین گام برای دانشکده خبر در اصفهان برداشته شد.
وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی دانشکده خبر در اصفهان اصحاب رسانه در استان اصفهان و استان‌های همجوار از زمینه آمورشی و فنی و مهارتی خوب برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: با راه‌اندازی این دانشکده و افزایش مهارت دانشجویان آن می‌توانند، رسالت ملی را به نحو احسن انجام بدهند و در برابر رسانه‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلام عمل می‌کنند به خوبی ایستادگی کنند.
رئیس دانشکده خبر اصفهان ادامه داد: با مساعدت‌های مدیریت استان در راه‌اندازی دانشکده خبر، از آذرماه در دفترچه دانشگاه‌های پودمانی و علمی کاربردی به دانشکده خبر مرکز اصفهان مزین می‌شود که امید است به نام خبر برکتی برای رسانه‌های خبری به وجود آید.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین نکته برای راه‌اندازی دانشکده خبر فضا و ساختمان است، اضافه کرد: ساختمان این دانشکده باید حداقل دارای زیر بنای یک هزار و 200 متر مربع و بنا نیز استحکام داشته باشد و با استانداردها هم‌خوانی دارد.
فرج اللهی بیان کرد: امسال را سال کیفی‌سازی قرار دادیم و به دنبال ارتقا استانداردها و شاخص‌های خبری هستیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول