اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده خبر:

دانشکده خبر واحد اصفهان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده خبر گفت: با همت مسئولان و با هدف ارتقا و کیفی‌بخشی به فعالیت رسانه‌ای، دانشکده خبر واحد اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

دانشکده خبر واحد اصفهان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا عبدالله ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روسای واحدهای دانشکده خبر با یادآوری اینکه دانشکده خبر تنها دانشکده مستقل تخصصی در حوزه خبر، ارتباطات و رسانه‌هاست، اظهار داشت: با همت مسئولان به ویژه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی و مسئول دانشکده خبر، توسعه کیفی و کمی این دانشکده در دستور کار است که امیدواریم در سال جاری و سال‌های آینده خبرهای خوشی را به علاقه‌مندان حوزه رسانه اعلام کنیم.

وی از فعالیت دانشکده خبر در پنج نقطه کشور خبر داد و گفت: تاکنون دانشکده خبر در اردبیل، میبد یزد، شیراز،‌ مشهد و مرکز کشور راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری واحد دانشکده خبر در اصفهان نیز راه‌اندازی شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده خبر فلسفه توسعه دانشکده خبر از لحاظ کیفی در تهران و سایر استان‌ها را کمک به اصحاب رسانه برای ارتقای مهارت شغلی و هم‌چنین روابط عمومی‌های سازمان‌ها و نهادهای غیر ‌دولتی اعلام کرد و افزود: با توجه به گسترش روز‌افزون ارتباطات و تحول رسانه‌ای ضرورت دارد فعالان این عرصه دانش و آگاهی خود را به روز کرده و در مسیر کسب مهارت و اطلاعات بیشتر حرکت کنند.

عبدالله یادآور شد:‌ ما در شرایطی هستیم که گذر از سمت جامعه صنعتی به سمت جامعه اطلاعاتی را پیش رو داریم و به یقین رسانه‌ها مهم‌ترین منبع تولید اطلاعات و اخبار و انتقال آن به شمار می‌روند که با ورود نیروهای حرفه‌ای و متعهد و متخصص که همانا تربیت یافته دانشکده خبر هستند می‌توانند در این عرصه موفق عمل کنند.

این مسئول ادامه داد: توسعه رشته‌های مرتبط با حوزه خبر و رسانه در دستور کار است و ما با همکاری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و کمک‌گیری از نهاد‌ها و مجموعه‌های حاکمیتی نظیر استانداری‌ها و دیگر دست‌اندرکاران استان و حتی کشور به تقویت رشته‌ها و آموزش نیروها کمک می‌کنیم.

مسئول شعب دانشکده‌های خبر کشور در پایان سخنان خود تمرکز‌زدایی را یکی از سیاست‌های دانشکده خبر توصیف کرد و اظهار داشت: انتظار داریم رشته‌های جدید که مورد نیاز جامعه رسانه‌ای است نظیر روابط عمومی الکترونیک، خبرنگاری چند رسانه‌ای و وب و رشته خبرنگاری رادیو تلویزیونی در دانشکده‌های خبر سراسر کشور راه‌اندازی شده و استقبال خوبی نیز از این رشته‌ها به عمل آید.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول