اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده خبر اردبیل:

60 درصد آموزش‌های دانشکده خبر مهارتی ـ عملی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده خبر استان اردبیل گفت: 60 درصد آموزش‌های دانشکده خبر به عنوان یک مجموعه علمی و کاربردی، مهارتی ـ عملی است.

60 درصد آموزش‌های دانشکده خبر مهارتی ـ عملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسحاق رسولی صبح امروز در سومین همایش سایبر ژورنالیسم در تالار بیضای اردبیل اظهار داشت: دانشکده خبر اردبیل به عنوان یکی از مجموعه‌های علمی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان با رویکردی جدید در حوزه آموزش متکی بر آموزش‌های علمی و مهارتی فعالیتش را به صورت گسترده آغاز کرده و در صدد توانمند‌سازی دانشجویان در رشته تحصیلی مورد نظر است.

رئیس دانشکده خبر استان اردبیل بیان داشت: این دانشکده در راستای اهدافی که برای آن طراحی شده صرفاً به برگزاری کلاس‌های نظری در دروس مختلف اکتفا نکرده و در کنار 40 درصد بحث نظری 60 درصد نیز آموزش‌ها به سمت کاربردی سوق پیدا کرده است.

وی افزود: از 19 مرکز علمی و کاربردی استان اردبیل یکی از دانشکده‌ها مربوط به دانشکده خبر است که تلاش می کنیم با بهره‌گیری از توان اساتید و مربیان مجرب کار آموزش را در حوزه خبر، رسانه و ارتباطات در سطح کیفی انجام دهیم.

رسولی ادامه داد: اغلب دانشجویان این دانشکده در حوزه رسانه و ارتباطات شاغل هستند و اساتید ما نیز بیشتر شیوه علمی و کاربردی را به کار گرفتند و صرفاً اساتید آکادمیک نیستند.

رئیس دانشکده خبر استان اردبیل خاطرنشان کرد: دانشکده خبر به صورت ماهانه و فصلی همایش‌های علمی را برای تقویت حوزه کاربردی آموخته‌ها و توانمند کردن دانشجویان برای بهره‌گیری از این فرصت مناسب و گرانبها برگزار می‌کند که دانشجویان نیز مشتاق و فعال در این عرصه حضور دارند.

وی در ادامه ابراز داشت: در پرورش استعدادهای جوان و کارآمد در این حوزه مصمم هستیم و یقین داریم ظرفیت و قابلیت رسانه‌ای در این استان با پرورش و تربیت نیروهای در حال تحصیل به سرعت ارتقا می‌یابد.

رسولی با بیان اینکه برای برگزاری همایش‌های بعدی منتظر نظرات، پیشنهادات و ارائه راهکار هستیم، افزود: در حالی که دنیا به سرعت در حوزه رسانه به سمت انعکاس و انتشار اخبار در فاصله کوتاه می‌رود ما نیز باید فاصله‌ها را کم کرده و بازخورد سریع و دقیق اطلاع‌رسانی خود را در جامعه ببینیم.

رئیس دانشکده خبر استان اردبیل ادامه داد: در حوزه سایبر ژورنالیسم دیگر خط و مرزها شکسته شده و زمان در دست خبرنگار و صاحب رسانه‌ است تا از این زمان به سرعت و دقت در انتقال پیام استفاده کند.

وی در پایان سخنان خود  اظهار داشت: آرام آرام و با گسترش فضاهای مجازی و سایبر، روزنامه‌نگاری، روزنامه‌ها و انتشارات کاغذی در حوزه رسانه جای خود را به تکنولوژی‌های نوین داده و روز به روز شاهد توسعه این بخش هستیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول