اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسداشت محرم؛

دانشکده خبر اردبیل سوگواره عکس و فیلم برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران و اصحاب باوفایش دانشکده خبر اردبیل برای اولین بار سوگواره سراسری عکس و فیلم دانشجویی برگزار می‌کند.

دانشکده خبر اردبیل سوگواره عکس و فیلم برگزار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشکده خبر اردبیل عصر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف پاسداشت ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش این سوگواره را به شکل هنرمندانه برگزار می‌کنیم تا جلوه‌های زیبایی از هنرمندی مردم در عزا و سوگ حسینی به ثبت و ضبط رسیده و جلوه‌های زیبای آن به مردم نمایش داده شود.
اسحق رسولی افزود: این دانشکده با توجه به رسالت و جایگاه خود در تولید آثار فاخر و حمایت از آنها به عنوان مجموعه علمی و فرهنگی از آثار خلق شده هنرمندان کشوری و استان اردبیل به صورت جدی در این حوزه حمایت می‌کند و معتقد است در روزهای آینده آثار زیبا و فاخر از حوزه عکس و فیلم به این سوگواره دانشجویی ارسال شود.
وی نحوه شرکت هنرمندان را در این سوگواره ارسال آثار به تناسب ابعاد و ویژگی‌های مطرح شده در فراخوان جشنواره اعلام کرد و ادامه داد: دانشجویان هنرمند دانشکده‌ها و حوزه‌های مختلف دانشگاهی می‌توانند در دو بخش عکس و فیلم آثار خود را تا پایان آذرماه به دبیرخانه ارسال کرده و در این سوگواره شرکت کنند.
رسولی تصریح کرد: در اولین تجربه خود تلاش می‌کنیم تا برترین آثار را به نمایش گذاشته و علاوه بر آن در قالب یک مجموعه ماندگار و فاخر منتشر کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
به گزارش فارس، رئیس دانشکده خبر اردبیل خاطرنشان کرد: برای برگزیدگان در تمام حوزه‌ها اعم از عکس و فیلم تندیس و دیپلم افتخار جشنواره به همراه هدایای دیگر تقدیم می‌شود و از آنها تجلیل شایسته به عمل می‌آید.
وی اضافه کرد: داوران سوگواره با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره شایسته‌ترین آثار را براساس معیارها و سنجش‌های مورد نظر انتخاب کرده و قرار است اوایل دی‌ماه به برگزیدگان جوایز و لوح‌های سپاس اهدا شود.
رسولی از علاقمندان به شرکت در این سوگواره خواست با مراجعه به دفاتر امور فرهنگی و دانشجویی دانشکده خبر اطلاعات لازم را برای تهیه و ارسال آثار خود به دست آورند.
این مسئول به برجستگی برگزاری مسابقه و ارسال حداکثر 12 عکس رنگی یا سیاه و سفید به صورت تک عکس در قالب آلبوم عکس ادامه داد: علاقمندان در بخش فیلم نیز می‌توانند حداکثر دو فیلم کوتاه در قالب داستانی، انیمیشن و یا تجربی در قالب‌های تعیین شده با حجم 30 مگابایت تهیه و ارسال کنند.
وی در ادامه سخنان خود رسالت دانشکده خبر را حمایت از هنرمندان در تولید آثار معنوی و ارزشی یاد کرد و گفت: ما مصمم هستیم هنر ارزشمند را احیا و حمایت کنیم و از هنرمندان نیز در شایسته‌ترین نحو پشتیبانی کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول