اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

توسعه دانشکده خبر مشهد به دانشگاهی مستقل ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: با توجه به خلأهای رسانه‌ای موجود در شرق کشور، توسعه و تبدیل دانشکده خبر مشهد به یک دانشگاه مستقل امری مهم و ضروری است.

توسعه دانشکده خبر مشهد به دانشگاهی مستقل ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی ظهر امروز در نشست خبری در دانشکده خبر مشهد اظهار داشت: آماده هر گونه همکاری از سوی استانداری با دانشکده خبر مشهد هستیم و امیدواریم در آینده این دانشکده به یک دانشگاه مستقل تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: دانشکده خبر مشهد رتبه نخست رشد کمی و کیفی را بین تمام دانشکده‌های خبر کشور داراست و این دانشکده توانایی دانشگاه شدن را دارا بوده و می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

وی با بیان اینکه رشد دانشکده خبر از سال 1386 تاکنون قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: دانشکده خبر در این سال‌ها توانسته است خبرنگاران، عکاسان و مترجمان زیادی را به جامعه رسانه تزریق کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به ضرورت توسعه دانشکده خبر گفت: کمبود نیروهای رسانه‌ای و متخصص بین اصحاب رسانه و هم‌چنین فضای رسانه‌ای شرق کشور  از دلایل این ضرورت است.

وی با بیان اینکه دانشکده خبر تاثیر بسزایی در روند تخصصی شدن رسانه‌ها دارد، افزود: اصحاب رسانه باید متخصص و متعهد باشند تا بتوانیم در فضای رسانه‌ای کشور و حتی منطقه تغییر ایجاد کنیم.

وی بعد از بازدید از فضای آموزشی دانشکده خبر گفت: با کمک‌های دولتی و استانی امیدواریم شاهد رشد هر چه بیشتر دانشکده خبر در حوزه رسانه در شرق کشور باشیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول