اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده خبر:

رسالت دانشکده خبر حفظ منافع و امنیت ملی است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده خبر گفت: ‌رسالت اصلی دانشکده خبر حفظ منافع و امنیت ملی است که در این زمینه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن در دستور کار است.

رسالت دانشکده خبر حفظ منافع و امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا عبداللهی در حاشیه سومین نشست هم اندیشی روسای واحدهای دانشکده خبر کشور در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری شورای عالی مجازی در کشور شکل گرفت تا برای مقابله با جنگ رسانه‌ای و هجمه فرهنگی دشمن و نظام سلطه یک تدبیر و برنامه‌ریزی درست و هدفمندی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت ایجاب می‌کند در همین راستا در استان‌های مختلف کشور نیروهای متعهد و متخصص تربیت یافته و برای مقابله با تهدید دشمن در سنگر رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی آماده و حاضر باشند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده خبر یادآور شد: ما به صورت جدی مسئله را پیگیری کردیم و معتقدیم توسعه رشته‌های کار‌آمد و روز‌آمد دانشکده خبر و همچنین افزایش سطح آموزه‌های علمی و حرفه‌ای خبرنگاران، فعالان و دست‌اندرکاران رسانه‌ها در راستای حفظ و ارتقای منافع ملی و همچنین امنیت جامعه موثر و مفید است.

عبداللهی افزایش کمی و کیفی رسانه‌ها و آشنا شدن دانشجویان و اصحاب رسانه و علاقمندان به حوزه فرهنگ و ارتباطات را از اهداف کیفی و توسعه دانشکده خبر توصیف کرد و گفت: همه این عوامل در کاهش اثرات و تاثیر زیانبار جنگ تمام عیار رسانه‌ای نظام سلطه موثر است و وظیفه ماست که در این مسیر متولیان امر را همسو با اهداف کنیم.

این مسئول بیان داشت: موفقیت بیشتر ما در گرو همدلی و هم‌فکری و همچنین حمایت مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی استان‌هاست به طوری که ما در این بستر می‌توانیم دانشکده خبر را که از دانشکده‌های زیر‌مجموعه علمی و کاربردی است بهتر و بیشتر تقویت کرده و به توسعه رشته‌ها بیش از گذشته اقدام کنیم.

 

دو رشته به رشته‌های دانشکده خبر اردبیل افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده خبر در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت شعبات استانی دانشکده خبر را در فاصله اندک راه‌اندازی و فعالیتشان مثبت و شایسته توصیف کرد و افزود: دانشکده خبر در مقایسه با سایر دانشکده‌های هم‌تراز خود در عمر کوتاه اما با برکت خود موفق عمل کرده و با ارائه دروس به صورت عملی و کارگاهی موفقیت‌های خوبی را در تربیت کادر مجرب و آموزش دیده کسب کرده است.

عبداللهی ادامه داد: اغلب فارغ‌التحصیلان این دانشکده در حوزه رسانه‌ها‌، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما دوره‌های کار‌آموزی خود را سپری کرده و در یک چشم‌انداز مناسب امیدواریم با تربیت نیرو توسط دانشکده خبر و کادر‌سازی از توانمندی آنها در حوزه رسانه آن هم به شکل علمی و حرفه‌ای استفاده کند.

وی با یادآوری اینکه اغلب دروس ارائه شده در این دانشکده مطابق با استانداردهای آموزشی جهانی است، تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک هم توسعه کمی و هم کیفی دانشکده خبر یک ظرفیت و موقعیت مناسبی را در تقویت فعالیت‌های حوزه رسانه‌ای انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده خبر در پایان سخنان خود از افزوده شدن دو رشته جدید روابط عمومی با گرایش ارتباطات و همچنین رشته افکار‌سنجی خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری مسئولان دانشکده خبر استان علاوه بر صدور مجوز در این دو رشته مقطع کارشناسی در‌خواست دانشکده خبر استان اردبیل را در صدور مجوز برای رشته تصویر‌برداری و خبرنگاری با گرایش اقتصادی و سیاسی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول