اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

مکان‌های مورد بازدید دانشکده خبر هنوز تایید نشده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در مورد مکان مورد تاسیس دانشکده خبر در اصفهان گفت: تا کنون مکان‌های مورد بازدید به تایید نرسیده اما به زودی مکان دانشکده را مشخص می‌کنیم.

مکان‌های مورد بازدید دانشکده خبر هنوز تایید نشده است
محمد مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آخرین وضعیت دانشکده خبر در استان اصفهان که به گفته مسئولان استانی بهمن ماه افتتاح و پذیرش دانشجو دارد، اظهار داشت: تا کنون بیش از چهار محل را بازدید کرده‌ایم اما دو سه محل مورد بازدید متراژ پایین داشت که با اصراری که بر متراژ یک هزار و 200متری برای تاسیس این دانشکده وجود داشت، محقق نشد.
وی با بیان اینکه سایر مکان‌های مورد بازدید مشکل تملکی داشتند، افزود: برخی مکان‌ها یا نیاز به بازسازی داشت و یا در فاصله‌ای نزدیک به 20 کیلومتر با اصفهان قرار داشتند که رفت و آمد بانوان را با مشکل مواجه می‌کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اعلام زمان ثبت نام نخستین دانشجویان در بهمن ماه سال جاری تصریح کرد: درصدد یک مکان مناسب برای این دانشکده هستیم که بتوانیم با توجه به زمان اعلام شده آن‌را در فهرست کار بزنیم.
وی به فرصت کوتاه برای تاسیس دانشکده خبر اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم به زودی یک جمع بندی در مورد مکان دانشکده خبر در اصفهان برسیم.
اسماعیلی بیان داشت: در صورتی که مکان مناسبی پیدا نشود، آغاز کار در یک مکان موقت را برای راه اندازی در بهمن ماه پیشنهاد داده‌ایم.
به گزارش فارس، طبق اعلام مسئولان استانی مقرر شده است که این دانشکده خبر در بهمن ماه راه‌اندازی و نخستین گروه خبرنگار برای ترم پاییز و زمستان ثبت نام کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول