اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

اعتبارات در راستای تحقق شعار سال توزیع شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید در توزیع اعتبارات به بخش‌های تولیدی توجه ویژه‌ای شود.

اعتبارات در راستای تحقق شعار سال توزیع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌‎ریزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سهم شهرستان‌ها از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای باید افزایش پیدا کند چرا که در شهرستان‌ها نیازهای ضروری بسیاری وجود دارد که باید به سرعت تامین شود.

وی افزود: در توزیع اعتبارات تملک دارایی باید به سند چشم‌انداز و برنامه پنجم توسعه توجه ویژه‌ای شود و اعتبارات بر اساس این شاخص‌ها توزیع شود.

زمانیان بر ضرورت توزیع اعتبارات بر اساس نیازهای ضروری استان تاکید کرد و گفت: در توزیع اعتبارات باید به اولویت‌ها و نیازهای ضروری بخش‌های مختلف استان توجه شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید بخش‌های تولیدی استان در توزیع اعتبارات در اولویت قرار بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخش‌های کشاورزی، امور آب و گردشگری از بخش‌های مهم استان به شمار می‎روند که در توزیع اعتبارات باید به این بخش‌ها توجه ویژه‎ای شود.

وی با بیان اینکه اعتباراتی که به شهرستان شهرکرد اختصاص داده شده جوابگوی نیازهای این شهرستان نیست، افزود: توجه به اینکه اعتبارات محدود است از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا باید از همین اعتبارات محدود به بهترین شکل ممکن استفاده و نیازهای ضروری مردم استان را تامین کرد.

زمانیان خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل بین مسئولان ذی‌ربط و بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌ها و امکانات موجود می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر و رشد و توسعه استان ایفا کند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول