اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش سراسری چشمه حکمت

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پارس‌آباد مدیر نمونه شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد در همایش سراسری چشمه حکمت به عنوان رئیس نمونه اداره کتابخانه درسطح کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پارس‌آباد مدیر نمونه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، در همایش سراسری چشمه حکمت که در آستانه دیدار تاریخی کتابدران سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سایر شخصیت‌های بزرگ فرهنگی کشور در تالار همایش وزارت کشور برگزار شده بود، امین پور‌محمد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد به عنوان رئیس نمونه به اداره کتابخانه در سطح کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

پورمحمد در برگزاری منظم و کیفی جلسات انجمن با مصوبات مهم و تاثیرگذار در ارتقای سطح سرانه مطالعه مفید و جذب اعتبار مناسب در جلسات برای  توسعه فضاهای فرهنگی  نقش مهمی ایفا کرده است.

همچنین رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد در انعقاد و پیگیری تفاهم‌نامه‌های مختلف به ویژه در جذب کمک‌های خیرین و تاسیس و راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی فعال بوده و ارتباط با رسانه‌های جمعی و شخصیت‌های تاثیرگذار در سطح شهرستان از نکات مهم در انتخاب پورمحمد به عنوان رئیس نمونه اداره کتابخانه‌های عمومی در سطح کشور بوده است.  

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول