اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی جویبار مطرح کرد

طرح احداث کتابخانه بزرگ در جویبار معطل زمین

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه عمومی شهرستان جویبار گفت: طرح احداث کتابخانه بزرگ در جویبار در دست اجرا است که مشکل بزرگ در این باره تهیه زمین است.

طرح احداث کتابخانه بزرگ در جویبار معطل زمین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، مصطفی فضلی رئیس کتابخانه عمومی شهرستان جویبار عصر امروز در حاشیه نشست توسعه کتابخانه‌سازی در این شهرستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: در این شهرستان دو کتابخانه عمومی در دو شهر جویبار و کوهی‌خیل وجود دارد که بیش  از یک هزار و 500 نفر عضو هستند که بیشترین عضویت با یک هزار و 200 عضو در شهر جویبار در کتابخانه کاکو است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته مردم جویبار 25 هزار جلد کتاب از کتابخانه عمومی جویبار به امانت بردند، یادآور شد: کتابخانه کاکو جویبار در سال جاری با برنامه‌های مختلف برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی گام خواهد برداشت.

این مسئول گفت: خط اینترنت پرسرعت در این کتابخانه راه‌اندازی شد و به‌صورت رایگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی همچنین از راه‌اندازی کافی‌نت به صورت رایگان برای کاربران در این مکان در آینده نزدیک خبر داد.

فضلی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شهرستان جویبار قابلیت دسترسی آسان جستجوی کتاب از طریق رایانه، امکان بهره‌گیری نشریات به صورت الکترونیکی، برخورداری از بخش مجزا کتاب‌های مفید و معتبر و دارابودن بخش‌های مجزای کتاب‌های دفاع مقدس، کتاب‌های آموزشی درسی و کودک و نوجوان و همچنین آرشیو روزنامه‌ها و مجلات و عنوان‌های مختلف کتاب در تمام شاخه‌ها را دارا است. 

رئیس کتابخانه عمومی شهرستان جویبار در ادامه با اشاره به اینکه فضای کتابخانه عمومی این شهرستان 750 مترمربع است، تشریح کرد: طرح احداث کتابخانه بزرگ در جویبار در دست اجرا است که مشکل بزرگ در این باره تهیه زمین است که با مشارکت خیران شهرستان با اهدای زمین در مکان مناسب می‌توان کتابخانه استاندارد را احداث کرد.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول