اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهمئی:

کتاب‌های استاد مطهری بیشتر به جوانان معرفی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: هر اندازه روی کتاب‌های شهید مطهری مانور دهیم، کم است که باید جوانان را همواره به خواندن و تحلیل آن‌ها ترغیب کنیم.

کتاب‌های استاد مطهری بیشتر به جوانان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الاسلام رحمت‌الله سیادت صبح امروز در جلسه‌ای که به مناسبت مطالعه مفید در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید کاری کنیم که مردم به کتاب‌خوانی و مطالعه رو بیاورند و با رغبت جذب مطالعه شوند.

امام جمعه شهرستان بهمئی تاکید کرد: باید مسابقات کتابخوانی به مناسبت‌های مختلف برگزار کرد و جوایز نفیسی در نظر گرفته شود تا ایجاد انگیزه شود و مردم خودشان به طور خودجوش به کتابخوانی روی بیاورند.

سیادت ابراز کرد: نویسندگان باید کتاب‌هایی بنویسند که مفید باشد و دارای مباحث تکراری نباشند چرا که خوانندگان امروز به دنبال مطلب جدید هستند.

وی از مسئولان مرتبط و درگیر امر کتابخوانی و مطالعه خواست کتاب‌های علمای بزرگ و ناشران و نویسندگان مشهور را به ساده‌ترین راه ممکن در اختیار عموم بگذارند تا از آن‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

امام جمعه بهمئی افزود: حضرت امام فقط در مورد کتاب‌های شهید مطهری فرمودند که تمام کتاب‌های آن شهید والامقام مفید است، پس می‌توانیم بر اساس کتاب‌های شهید مطهری مسابقه برگزار کنیم.

سیادت به راهکارهای مفید مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: باید آیات و روایات در مورد مطالعه و کتابخوانی را برای مردم و جوانان بیان کرد و در محل دید مردم قرار داد تا برای آن‌ها ایجاد رغبت کند.

وی در ادامه بیان داشت: جوانان بیکار را باید تشویق به مطالعه و کتابخوانی کرد و کتاب‌های مجانی در اختیار آن‌ها قرار داد که در این راستا حجت بر ما تمام است.

امام جمعه شهرستان بهمئی اذعان داشت: باید کتاب‌های گمراه‌کننده را جمع‌آوری کرد و کسانی را که به این کار دامن می‌زنند مورد عتاب قرار داد و به آن‌ها اجازه چاپ داده نشود.

سیادت تصریح کرد: باید موانع سد راه مطالعه را برداشت تا جوانان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به کتاب مفید و مورد دلخواه و البته مثبت دست پیدا کنند و راه‌های مطالعه و کتابخوانی را این گونه گسترش دهیم. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول