اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر‌کل اوقاف کرمان خبر داد

یکسان‌سازی قرآن و مفاتیح بقاع متبرکه کرمان

خبرگزاری فارس: ‌مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: طرح یکسان‌سازی قرآن و مفاتیح بقاع متبرکه سراسر استان کرمان اجرا می‌شود.

یکسان‌سازی قرآن و مفاتیح بقاع متبرکه کرمان

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طرح یکسان‌سازی قرآن و مفاتیح بقاع متبرکه سراسر استان کرمان اجرا می‌شود.

وی افزود: معاونت فرهنگی سازمان اوقاف تعدادی قرآن و مفاتیح را به صورت متحد‌الشکل ‌چاپ و به استان‌ها ارسال کرده است.

قاسمی‌زاده تصریح کرد: این قرآن‌ها به منظور یکسان‌سازی‌ و ویژه امامزادگان و بقاع ‌متبرکه بوده ‌و هر‌گونه اهدای آنها به مساجد و یا اماکن دیگر جایز نیست.

وی اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه استان را در راستای بالا بردن سطح فرهنگی ‌آستان امامزادگان‌ و بقاع متبرکه در سال‌های اخیر ستودنی توصیف کرد.

قاسمی‌زاده ابراز داشت: قرآن‌های موجود در آستان امامزادگان‌ و بقاع متبرکه،‌ اهدایی از نهادهای مختلف و یا قرآن‌های فرسوده قدیمی بوده‌اند که سازمان اوقاف با یکسان‌سازی و ‌جمع‌آوری قرآن‌های قدیمی و فرسوده‌ از این اماکن گام بلندی را در اعطای فرهنگ قرآنی‌ کشور برداشته است. 

وی با بیان اینکه آستان امامزادگان‌ و بقاع متبرکه‌ مکانی امن برای مؤمنان‌ خدا‌جو است و مایع‌ آرامش‌ روحی زائران است، تصریح کرد: هر چه در راستای بالا بردن سطح برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در این اماکن تلاش کنیم، اضافه نیست‌ و موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوان می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول