اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس:

لحظه‌ای عقب ماندن از رهبری موجب شکست است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: یک لحظه غفلت کردن و عقب ماندن از منویات رهبر معظم انقلاب موجب شکست برای ما مسئولان است.

لحظه‌ای عقب ماندن از رهبری موجب شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و مدیریت 2 عامل مهم برای پیشرفت و توسعه استان است.

وی افزود: نمایندگان استان با هم‌فکری و هم‌اندیشی بنا دارند به اتفاق نظر با مجموعه مدیران استان، همکاری و تعامل داشته باشند و آنچه در توان دارند برای پیشرفت و توسعه استان به کار می‌گیرند.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم تصریح کرد:‌ نمایندگان استان در کنار ائمه جمعه، نماینده مجلس خبرگان و مسئولان اجرایی استان حرکت برای پیشرفت استان را ادامه می‌دهند تا به سر منزل مقصود برسند.

احمدی گفت: در این راه یک لحظه عقب ماندن و یک گام جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کردن موجب شکست و ملازم رکاب ایشان بودن مایه نجات ماست.

نمایندگان استان آماده همکاری و تعامل با مدیران هستند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس نیز گفت: ثمره چنین نشست‌هایی باید منجر به برون رفت استان از مشکلات شود.

عبدالکریم جمیری افزود: مسئولیت نمایندگان و مدیران بسیار دشوار است و در این مسیر اگر بستر کار برای رسیدن به نتایج مطلوب فراهم نباشد، نتیجه مورد نظر نیز حاصل نمی‌شود.

وی بیان کرد:‌ همه باید با هم‌افزایی به اعتلای استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اضافه کرد:‌ آنچه داریم به برکت اعتماد مردم است و باید با تلاش و کوشش فراوان پاسخگوی این اعتماد باشیم.

جمیری بیان داشت: مدیران اجرایی باید برای برون رفت از دایره مشکلات پیش رو برنامه داشته باشند و نمایندگان را در رسیدن به اهداف متعالی برای توسعه استان کمک کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول