اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هفتکل:

دشمن از پیشرفت جوانان ایرانی هراس دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هفتکل گفت: به اندازه‌ای که دشمان ایران از پیشرفت‌های علمی جوانان ما در عرصه‌های مختلف واهمه دارند از چیز دیگری حتی انرژی هسته‌ای نمی‌ترسند.

دشمن از پیشرفت جوانان ایرانی هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان به مناسبت هفته ملی مهارت و فناوری با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر کسی دنبال درآمد مطلوب است نباید به فکر کار دولتی باشد زیرا پول در کارهای دولتی نیست.

وی افزود: در همین شهرستان هفتکل فردی غیربومی با استفاده از آب پشت سدهای خاکی مزرعه هندوانه‌ای را احداث کرد که در مدت چند ماه حدود 650 میلیون ریال از این طریق درآمد داشت حال آن که در یک کار دولتی با حقوق میلیونی نیز این درآمد به راحتی به دست نمی‌آید.

امام جمعه هفتکل با اشاره به اقدامات دولت برای کاستن نگاه‌ها به مشاغل دولتی گفت: دولت برنامه دارد که با راه‌اندازی کارگاه‌ها و بنگاه‌ها، اشتغالزایی کند و نگاه‌ها برای حضور در شغل‌های دولتی را کمتر نماید.

ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنان خود به ترس دشمنان از پیشرفت‌های ملت ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: به اندازه‌ای که دشمان جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت‌های علمی جوانان ما در عرصه‌های مختلف واهمه دارند از چیز دیگری حتی انرژی هسته‌ای نمی‌ترسند.

وی به کارهای صورت گرفته در فنی و حرفه‌ای هفتکل اشاره کرد و گفت: به همت جوانان و نوجوانان همشهری و پرسنل زحمت کش و مدیریت فنی و حرفه‌ای جهادی در بخش آموزش فنی و حرفه‌ای شکل گرفته است که شایسته قدردانی است.

امام جمعه هفتکل در ادامه اظهار داشت: برای راه‌اندازی رشته‌ها، فنی و حرفه‌ای نظرسنجی کند که چه رشته‌هایی مورد نیاز است و آنها را راه‌اندازی کند و آموزش دهد تا زمینه برای اشتغال جوانان نیز راحت تر فراهم شود.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تأکید کرد: ماه رمضان ماه آشتی انسان‌ها با خداوند است که همه به ویژه نسل جوان باید قدر این لحظات را بدانند.

ابراهیمی پور ماه رمضان را ماه تقویت اراده‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که نمی‌توانند به هر دلیلی روزه بگیرند روزه خواری نکنند زیرا این کار آنها دهن کجی به دستورات خداوند متعال است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول