اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد

دستگیری 6 سارق حرفه‌ای در اسدآباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: با تلاش نیروی انتظامی شهرستان شش سارق حرفه‌ای دستگیر شدند و به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری 6 سارق حرفه‌ای در اسدآباد

حمید مالمیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تلاش پلیس برای تأمین امنیت در سطح شهرستان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وقوع سرقت‌‌های متعدد در سطح شهر اسدآباد دستگیری سارقان در اولویت کاری پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پلیس با کنترل محسوس و نامحسوس و همچنین انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی شش تن از سارقان شد که بلافاصله آنان را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: شش متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به 10 فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده در این خصوص سارقان به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه سخنانش به خبری دیگر در خصوص دستگیری توزیع‌کنندگان مخدر در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و توزیع‌کنندگان آن، مأموران انتظامی اسدآباد دو تن از توزیع‌کنندگان مخدر در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

مالمیر تصریح کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی با مقام قضایی منزل متهمان دستگیر شده را بازرسی کردند که مقداری مخدر از انواع هروئین، شیشه، یک دستگاه ترازوی توزین مخدر و چهار عدد پایپ کشف و ضبط شد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: پلیس شهرستان پس از تشکیل پرونده در این خصوص، متهمان را به مرجع قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول