اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت خدمات حمایتی جنوب کرمان خبر داد

فروش 2 میلیون کیلوگرم کود اوره به کارگزاران جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان گفت: طی سه ماهه نخست امسال 2 میلیون و 13 هزار کیلوگرم کود اوره توسط این شرکت به کارگزاران جنوب کرمان فروخته شده است.

فروش 2 میلیون کیلوگرم کود اوره به کارگزاران جنوب کرمان

محمد محسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت‌: با توجه به اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان طی سال‌های گذشته به این بخش واگذار شده است.

وی افزود: در همین راستا تدارک و توزیع بذر ذرت در سال جاری همانند سال‌های گذشته توسط این شرکت انجام نگرفته و هم‌اکنون توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

محسنی تصریح کرد: با توجه به تصمیم وزارتخانه جهاد کشاورزی و دولت مبنی بر تأمین قسمتی از سهمیه کود اوره به صورت غیر یارانه‌ای از این تاریخ فقط کود اوره یارانه‌ای برای کشت‌های استراتژیک توزیع می‌شود.

وی ابراز داشت: برای سایر بخش‌ها کود اوره غیریارانه‌ای با قیمت هر کیسه 200 هزار ریال توزیع می‌شود.

محسنی عنوان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری 2 میلیون و 13 هزار و 350 کیلوگرم کود اوره 50 کیلویی به مبلغ 2 میلیارد و 582 میلیون ریال توسط این شرکت به کارگزاران فروخته شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جنوب کرمان گفت: از این مقدار به کارگزاران شهرستان جیرفت 303 تن به مبلغ 408 میلیون و 537 هزار ریال فروخته شده است.

محسنی بیان داشت: همچنین کارگزاران شهرستان کهنوج 366 تن و 500 کیلوگرم به مبلغ 919 میلیون و 806 هزار ریال و کارگزاران شهرستان منوجان 21 تن و  500 کیلوگرم به مبلغ 948 میلیون و 831 هزار ریال کود اوره خریداری کرده‌اند.

وی اذعان داشت:‌ به کارگزاران شهرستان عنبرآباد 360 تن و 500 کیلوگرم به مبلغ یک میلیارد و 435 میلیون و 425 هزار ریال و رودبار جنوب نیز 579 تن به مبلغ 2 میلیارد و 216 میلیون و 751 هزار ریال فروخته شده است.

محسنی خاطرنشان کرد:‌ همچنین کارگزاران شهرستان قلعه‌گنج 384 تن کود اوره به مبلغ 2 میلیارد و 734 میلیون و 759 هزار ریال از این شرکت خریداری کرده‌اند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول