اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای محمودآباد:

مشکل کمبود و گرانی کود شیمیایی هنوز حل نشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان محمودآباد گفت: مشکل کمبود و گرانی کود شیمیایی کشاورزان حل نشده و در کنار این مشکل، گرانی کارگر کشاورزی، سوخت و عدم خرید مناسب برنج وجود دارد.

مشکل کمبود و گرانی کود شیمیایی هنوز حل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد محمد زارع صبح امروز در همایش تجلیل از شوراهای بخش مرکزی با قدردانی از همکاری بدون چشم‌داشت و خالصانه شوراها و دهیاران برای رفع مشکلات منطقه ابراز داشت: در بیشتر شهرستان‌ها گله‌مندی بین شوراها و دستگاه‌های اجرایی درباره عدم همکاری و تعامل وجود دارد ولی در شهرستان محمودآباد همدلی و اهتمام بسیار مناسبی بین شوراها و مسئولان است.

رئیس شورای شهرستان محمودآباد در ادامه به مشکلات بخش کشاورزی که دغدغه بزرگ شوراها و دهیاران است اشاره کرد و افزود: کماکان مشکل کود شیمیایی قشر پرتلاش و زحمتکش کشاورز حل نشده و در کنار این مشکل گرانی کارگر کشاورزی، سوخت و عدم خرید مناسب برنج در فصل برداشت وجود دارد که امیدواریم مسئولان این اقشار تاثیرگذار تولید داخلی را دریابند.

وی با اشاره به اجرای مناسب طرح هادی در روستاها بیان داشت: با همت مسئولان، شوراها و دهیاران اجرای این طرح در روستاها دارای طرح تفصیلی است و می‌توان ادعا کرد که از شهر نیز پیشی گرفته است.

این مسئول ادامه داد: البته مشکلاتی نیز در این بخش وجود دارد که مهم‌ترین آن عدم کارشناسی مناسب درباره حریم روستاها است که بسیاری از روستاییان با مشکلاتی روبه‌رو شدند.

رئیس شورای شهرستان محمودآباد همچنین از دیگر مشکلات روستاها را مشکل نقل و انتقال اسناد کشاورزی و مسکونی عنوان کرد و خواستار رسیدگی و ارائه راهکار از سوی مسئولان شد.

زارع با اشاره به توجه دولت درباره بیمه اقشار مختلف جامعه اذعان داشت: امیدواریم برای شوراها که به عنوان یک پارلمان کوچک در کنار مجلس شورای اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند نیز فکر مناسبی در این مورد شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول